• 02-03-2014, 11:23:21
    #28
    Kocaelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş senin bu adamdan haberin varmı

    https://www.google.com.tr/search?q=i...sm=93&ie=UTF-8

    Hocam Supersin yaa :-D


    Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:23:21 -->-> Daha önceki mesaj 11:18:32 --

    Kardo, hatun uniye gelene kadar ortamlara yani muhabbetlere gir çık. Kadınlar tutuk erkekleri sevmez, ilk istasyonda postalarlar

    Yoldayım...Tepetaklak yazıyorum...
  • 02-03-2014, 11:37:48
    #29
    Çeneniz olacak hocam ağzınız laf yapacak

    Sakin olun gerisini sallayın çekinmeyin o kadar kızlarda şu zamanda çekinen erkeklerden değil bodozlama dalanlara bakıyor gözlemlediğim kadarıyla tip o kadar şey değil çene çene çene ne mal herifler görüyorum yanında taş gibi kızlar var
  • 02-03-2014, 11:44:53
    #30
    @cepoyunz; 3 Erkek 33 Kız arkadaşım var şuan, olay ne biliyo musun? Olay sadece en en en başlarda kızlarla konuşabilmekte. Kızlar canavar değil ki, bilimsel olarak erkekler kızlardan/kadınlardan daha üstündür.

    Biz 4-4,5 kg doğarız onlar 3-3,5 kg büyürüz biz 1.80-1.90 oluruz onlar 1.60-1.70 (istisnalar hariç) yani diyorum ki, tipin mi kötü? Dişlerin mi kötü? Her kızda bunların önemi yok ki.

    Her gün duş al dışarı çıkmadan, dişlerini fırçala ve parfümünü sık. Sonra çık arkadaşlarının yanına. Erkeklerle nasılsan kızlarla da öyle olmaya bak ama gidipte kızların yanında küfürlü küfürlü konuşma. Konuşursun orası da var ama az konuş, erkek ortamındaki gibi ordan girip oraya sallama

    Bırak onlar kendilerinde kusur aramaya başlasınlar, sen kendinden emin ol kendine güven.

    Ayrıca @Sporweb; abimizin dediği mantıklı gibi gelse de hoşlanmadığın, içten içe ufakta olsa bir şey hissetmediğin kızla sadece muhabbet et, arkadaş ol. Çift olarak takılma, sonra o senden hoşlanır falan olur filan olur sen hoşlanmazsın kız üzülür. Sadece içinde o ufak kıvılcımı oluşturan kızlarla takılmaya bak.

    Günümüzdeki arkadaşlık ilişkilerinin geneli böyle kimse kabul etmese de, erkekler sizlere soruyorum, 3 kız arkadaşınız var ve siz onlarla sürekli takılıyorsunuz diyelim, erkekler doğası gereği kendisiyle ilgilenen kişiden hoşlanırlar... Yani siz de bi süre sonra hoşlanmaya başlamayacak mısınız onlardan herhangi birinden? Başlayacaksınız, kendimizi kandırmayalım

    Velhasılkelam, sen duşunu alıp dişlerini fırçalayıp giyinip parfümlendikten sonra o kapıdan dışarı çıktıysan bırak karşındaki kendinde kusur aramaya çalışsın, sen asla utanma sıkılma...
  • 02-03-2014, 11:48:36
    #31
    Kızları abartma bu kadar ya ama yanlarında argo da konuşma yani
    Onlarda senin benim gibi insan
    İstersen psikiyatriye gidip görünebilirsin o heyecanını takıntını yenebileceğin ilaçları verirler
  • 02-03-2014, 13:14:57
    #32
    Utanılcak bir durum değil hocam özgüveninizi kazanmalısınız kaybedicek birşeyiniz yok sonucta

    Ama benden tavsiye kızlara bulaşmayın hocam hem iş hayatınızı hem okul hayatınızı bitire bilir.

    Zamanı gelince 1 kişi olsun ömür boyu olsun en mantıklısı bu
  • 02-03-2014, 16:55:49
    #33
    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çeneniz olacak hocam ağzınız laf yapacak

    Sakin olun gerisini sallayın çekinmeyin o kadar kızlarda şu zamanda çekinen erkeklerden değil bodozlama dalanlara bakıyor gözlemlediğim kadarıyla tip o kadar şey değil çene çene çene ne mal herifler görüyorum yanında taş gibi kızlar var
    Hocam çok konuşmam , çok konuşanıda hiç sevmem . Bu yüzden olamaz yani

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:54:19 -->-> Daha önceki mesaj 16:53:45 --

    sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Utanılcak bir durum değil hocam özgüveninizi kazanmalısınız kaybedicek birşeyiniz yok sonucta

    Ama benden tavsiye kızlara bulaşmayın hocam hem iş hayatınızı hem okul hayatınızı bitire bilir.

    Zamanı gelince 1 kişi olsun ömür boyu olsun en mantıklısı bu
    Aynen hocam , saolun

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:54:58 -->-> Daha önceki mesaj 16:54:19 --

    Sivribiber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kızları abartma bu kadar ya ama yanlarında argo da konuşma yani
    Onlarda senin benim gibi insan
    İstersen psikiyatriye gidip görünebilirsin o heyecanını takıntını yenebileceğin ilaçları verirler
    İlaç kullanmak istemiyorum hocam, bi ara psikiyatri bi ilaç yazmıştı ölümden döndüm resmen . O yüzden ilaçsız yöntem istiyorum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:55:49 -->-> Daha önceki mesaj 16:54:58 --

    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @cepoyunz; 3 Erkek 33 Kız arkadaşım var şuan, olay ne biliyo musun? Olay sadece en en en başlarda kızlarla konuşabilmekte. Kızlar canavar değil ki, bilimsel olarak erkekler kızlardan/kadınlardan daha üstündür.

    Biz 4-4,5 kg doğarız onlar 3-3,5 kg büyürüz biz 1.80-1.90 oluruz onlar 1.60-1.70 (istisnalar hariç) yani diyorum ki, tipin mi kötü? Dişlerin mi kötü? Her kızda bunların önemi yok ki.

    Her gün duş al dışarı çıkmadan, dişlerini fırçala ve parfümünü sık. Sonra çık arkadaşlarının yanına. Erkeklerle nasılsan kızlarla da öyle olmaya bak ama gidipte kızların yanında küfürlü küfürlü konuşma. Konuşursun orası da var ama az konuş, erkek ortamındaki gibi ordan girip oraya sallama

    Bırak onlar kendilerinde kusur aramaya başlasınlar, sen kendinden emin ol kendine güven.

    Ayrıca @Sporweb; abimizin dediği mantıklı gibi gelse de hoşlanmadığın, içten içe ufakta olsa bir şey hissetmediğin kızla sadece muhabbet et, arkadaş ol. Çift olarak takılma, sonra o senden hoşlanır falan olur filan olur sen hoşlanmazsın kız üzülür. Sadece içinde o ufak kıvılcımı oluşturan kızlarla takılmaya bak.

    Günümüzdeki arkadaşlık ilişkilerinin geneli böyle kimse kabul etmese de, erkekler sizlere soruyorum, 3 kız arkadaşınız var ve siz onlarla sürekli takılıyorsunuz diyelim, erkekler doğası gereği kendisiyle ilgilenen kişiden hoşlanırlar... Yani siz de bi süre sonra hoşlanmaya başlamayacak mısınız onlardan herhangi birinden? Başlayacaksınız, kendimizi kandırmayalım

    Velhasılkelam, sen duşunu alıp dişlerini fırçalayıp giyinip parfümlendikten sonra o kapıdan dışarı çıktıysan bırak karşındaki kendinde kusur aramaya çalışsın, sen asla utanma sıkılma...
    Saolun hocam ilgilenip uzun uzun yazdığınız için
    Güzel tavsiyeler.
  • 02-03-2014, 16:59:13
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Ben bir ara konuştum, sonra bayıldım.
    Tavsiye etmem güzel birşey değil .
  • 02-03-2014, 17:46:59
    #35
    Sporweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben abiniz yaşındayım..
    50ye yakın kız arkadaşım oldu.

    Çok kesin bir formül söyleyeceğim. Biraz acımasızca, (aramızda bayanlar varsa bana küfredecekler ama aynısını kadınlar da birşekilde yapıyorlar)

    Git, okulundaki kimsenin ilgilenmediği en çirkin kızla konuş.
    Zaten alıcısı yok, üzerine atlar, sen hep sussan bile o seni elinden kaçırmamak için konu üzerine konu açar . Hatta hediyelere bile boğar seni.

    Bu çirkin kızla 5-6 ay gez toz hatta müsait ise yat kalk.

    Tecrübelendikçe bu güvensizliklerden ve acabalardan kurtulursun, sonra kızı uygun bir bahane ile yolla başından.

    Bu kez git, daha orta halli bir hatun bul. Biraz rekabet ortamında kendini test et, öbür kızla gezdiğin tozduğun yerlerden artık program yapma tecrüben var, kızı gezdir yedir içir, sen de kızı ye iç.

    Birkaç ay da bununla takıl, sonra bandı başa sar, salla başından. ben sana layık değilim muhabbeti çekersin yol verirsin.

    Böyle böyle aynı bilgisayar update eder gibi, kızdan kıza level atlayarak devam et.

    Hayatının aşkı olacak kadar güzelini bulduğunda zaten tornandan 20 civarı kız geçirmiş olursun aynı bir lisanı kullandıkça farketmeden nasıl öğreniyorsan, bir kadını da mutlu etmeyi kendinden değil o eski kız arkasaşlarından öğrenmiş olursun.

    Hayatının kızı olan tipi (hem fizik hem kimya açısından) bulunca da bu kez sen o geçmişte salladıkların gibi sallanmamak için gözünün içine bakarsın artık..
    Sizin bu dediğiniz taktik veya öneri değil. Bildiğin kul hakkı.

    Böyle tavsiyelere kulak verme kardeşim, burada kimse sana 4-5 satır yazarak akıl veremez. Sen kendin bulacaksın yolunu, tecrübelerle öğreneceksin. Her insan aynı değil, hepsi aynı tepkiyi göstermez.
  • 02-03-2014, 22:54:30
    #36
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin bu dediğiniz taktik veya öneri değil. Bildiğin kul hakkı.

    Böyle tavsiyelere kulak verme kardeşim, burada kimse sana 4-5 satır yazarak akıl veremez. Sen kendin bulacaksın yolunu, tecrübelerle öğreneceksin. Her insan aynı değil, hepsi aynı tepkiyi göstermez.
    Kardeşim herhalde küçük şirin bir Anadolu köyünde yaşıyorsunuz. Çünkü büyük şehirlerde sizin 'kul hakkı' dediğiniz olaya kızlı erkekli 16-22 yaş grubunun %90ı giriyor ve girmeye devam ediyor. Kardeşim de bu trene binsin eksiği nedir?