• 04-03-2014, 15:43:23
    #73
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke keşke..

    Arkadaşın sitesinden baktım 13 yaşındayım yazmış.

    İlişki onlara güzeldir şimdi, parka gider birer meybuz yerler

    Hele bi sivilceleri çıksın bakalım 3 kızın 1i kalıyor mu
    Artık yazdığı mesajlardan bile R10 üyelerinin yaşlarını tespit edebiliyoruz
    13 yaşındaki arkadaş yanlış anlamasın,canı sıkılmasın kesinlikle dalga geçme gibi bir niyetimiz yok.
  • 04-03-2014, 15:51:35
    #74
    REY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık yazdığı mesajlardan bile R10 üyelerinin yaşlarını tespit edebiliyoruz
    13 yaşındaki arkadaş yanlış anlamasın,canı sıkılmasın kesinlikle dalga geçme gibi bir niyetimiz yok.
    Aynen, hatamız olduysa affola hepimiz geçtik o yollardan da 13 yaşta bu yetenek

    Sıra bize gelecek diye korkuyorum hafız


    Arkadaş işe leylekten başlamış tek tek kuşlara geçecek

    ( sokak deyiminde, her kuşu öptünde gözü leyleğe mi diktin dirler ( yersen ) )
  • 06-03-2014, 18:43:48
    #75
    Fou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende öyle diyordum gözümde büyütüyordum gittim konuştum şimdi 1 sevgilim 3 tanede yedekte manitam var

    Not : inş r10 hesapları yoktur yoksa bu beni son görüşünüz
    nick entry uyumu
  • 07-03-2014, 01:27:39
    #76
    Takip, Aynı sorun bende de var malesef

    Benim durum farklı aslında 4 yıl birlikte olduğum kişi aileden kaynaklanan sorunlar olduğu için yarım kaldık,

    Sonra kendime söz verip çevremdeki tüm kızları kesip attım artık yok gibi ama eksikliğinide çok hissediyorum ve yeniden başlıyamıyorum
  • 08-03-2014, 23:01:04
    #77
    Tavsiye yokmu başka
  • 08-03-2014, 23:29:44
    #78
    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavsiye yokmu başka
    bizden nasıl bir tavsiye istiyorsun.git konuş desek konuşamayacaksın.karşındakide insan bunu sende biliyorsun kızları bu kadar gözünde büyütme.biraz cesaret lazım git mesela ilk olarak daha sonra görmeyeceğin bir kızla muhabbet etmeye çalış.bu şekilde başla daha sonra açılırsın.
  • 18-05-2014, 20:41:45
    #79
    Konuyu hortlatıyorum
  • 18-05-2014, 23:33:22
    #80
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ters tepeceksin kızlara hocam Bir de kızlar kesinlikle tipe bakmaz,bakanlarda çok az.Genelde kızların yanında çok tipsiz adamlar olur bunun sebebi ağzının laf yapması.Ağzın laf yapsın gerisi kolay.
  • 19-05-2014, 08:34:40
    #81
    windesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ters tepeceksin kızlara hocam Bir de kızlar kesinlikle tipe bakmaz,bakanlarda çok az.Genelde kızların yanında çok tipsiz adamlar olur bunun sebebi ağzının laf yapması.Ağzın laf yapsın gerisi kolay.
    Ters tepmek derken ?