Takip, Aynı sorun bende de var malesef

Benim durum farklı aslında 4 yıl birlikte olduğum kişi aileden kaynaklanan sorunlar olduğu için yarım kaldık,

Sonra kendime söz verip çevremdeki tüm kızları kesip attım artık yok gibi ama eksikliğinide çok hissediyorum ve yeniden başlıyamıyorum