EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke keşke..

Arkadaşın sitesinden baktım 13 yaşındayım yazmış.

İlişki onlara güzeldir şimdi, parka gider birer meybuz yerler

Hele bi sivilceleri çıksın bakalım 3 kızın 1i kalıyor mu
Artık yazdığı mesajlardan bile R10 üyelerinin yaşlarını tespit edebiliyoruz
13 yaşındaki arkadaş yanlış anlamasın,canı sıkılmasın kesinlikle dalga geçme gibi bir niyetimiz yok.