
Keşke keşke..
Arkadaşın sitesinden baktım 13 yaşındayım yazmış.
İlişki onlara güzeldir şimdi, parka gider birer meybuz yerler
Hele bi sivilceleri çıksın bakalım 3 kızın 1i kalıyor mu
Artık yazdığı mesajlardan bile R10 üyelerinin yaşlarını tespit edebiliyoruz

13 yaşındaki arkadaş yanlış anlamasın,canı sıkılmasın kesinlikle dalga geçme gibi bir niyetimiz yok.