Konu
Kızlara açılamıyorum , bazen konuşamıyorum bile.
06-03-2014, 18:43:48
#75
depresanz
Fou adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende öyle diyordum gözümde büyütüyordum gittim konuştum şimdi 1 sevgilim 3 tanede yedekte manitam var
Not : inş r10 hesapları yoktur yoksa bu beni son görüşünüz
nick entry uyumu