• 02-03-2014, 22:59:32
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam böyle olayların çözümünü bir patlama noktası oluşturuyor.

    Şöyle ki bir kızla konuşup, iyi anlaşmaya başlarsan güvenin gelecek bu konudaki. O yüzden kendini rahatlatmaya çalışarak kızla iyi iletişim kurmaya çalış. İlk tecrüben çok önemli, sonraki tecrübelerin için özgüven olarak geri dönmesi lazım sana ilk tecrübenin. O yüzden kendini fazla kasmadan konuş birisiyle ilk. Göreceksin ki ondan sonra daha da özgüvenli yaklaşacaksın kızlara karşı.
  • 02-03-2014, 23:29:05
    #38
    Sporweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim herhalde küçük şirin bir Anadolu köyünde yaşıyorsunuz. Çünkü büyük şehirlerde sizin 'kul hakkı' dediğiniz olaya kızlı erkekli 16-22 yaş grubunun %90ı giriyor ve girmeye devam ediyor. Kardeşim de bu trene binsin eksiği nedir?
    Ben anamdan babamdan böyle görmedim. Sizin çağdaşlık, modernlik dediğiniz şey buysa çağdaşlığınız da modernliğiniz de sizde kalsın! Erkeğe göre bir şey yok zaten, kaybedecek bir şeyi yok. Yatsın kalksın ne olacak değil mi? Kız evladınız var mı bilmiyorum ama inşallah böyle şeyleri yaşamazsınız. Utanç verici gerçekten.
  • 02-03-2014, 23:54:46
    #39
    @Sporweb abiye neden bu kadar kızıyorsunuz anlamıyorum.
    Size demiyor ki git kızı yalan vaadlerle,evlilik vaadleriyle kandır.
    Dediği tek şey basamak basamak ilerle.Yani PHP'den önce HTML öğren.Kul hakkı denmiş,eğer kız arayış içindeyse emin olun kız da bu durumdan memnun olur.Zaten arayış içinde değilse kabul etmez.Olayın özeti bu.
  • 03-03-2014, 00:46:40
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavsiyelere bak be... Nerede kaldı dürüst, temiz, sadık insan? Sonra al ahları, kır kalpleri, yaşın olsun 40, ben niye mutlu olamıyorum?

    Olmaz öyle şey. Henüz tertemizken aynı kalmaya devam et kardeşim. Sen uyma kötü akıl verenlere. Benden sana abla tavsiyesi. Yarın bir gün bir kız evladın olur, geçmişte yaptıklarını sen çekmezsin ama o çeker. Unutmayın, Allah'ın sopası yok.

    Şu hayatta ne yaparsanız yapın gelecek için bir referans oluyor ve hayatınızın bir evresinde mutlaka yaptığınız kötülük aynen size yapılıyor. Güldüğünüz, kınadığınız, küçümsediğiniz her ne varsa mutlaka başınıza gelmeden ölmüyorsunuz.

    Kimsenin kalbini kırma. Kimsenin gururuyla oynama. Kendi menfaatlerin için kimsenin masum çocuğunu kullanma. Yazıktır. Ortalık çamur diye senin de çamura bulanman gerekmiyor.

    Düzen buysa ben de düzene uyayayım deme. Pişman olduğunda iş işten geçer. Aşk, sevgi güzel şeyler. Geçmişinde bir gün düşünüp de utanacağın kara lekeler bırakma. Bugün sana hoş gelen, ileride seni utandırabilir.

    Eğer kızlarla iletişim kuramıyorsan, kurmak zorunda değilsin zaten. Buna bir mecburiyetin yok. Zamanla olgunlaştıkça kendine uygun bir kız arkadaş bulursun zaten. Marifet nicelik değil nitelik.

    Kızlarla oyna diyenleri şiddetle kınıyorum. Sonra sizin kızınıza, kız kardeşinize aynısı yapıyorlar efeleniyorsunuz. El insaf.
    Şöyle aklı başında yorumlara hasret kaldık.
    Arkadaşlar böyle basit şeyler için kişiliğinizden ödün vermeyin. Gece yastığa başı koyduğumuzda tek kalırız yanımızda kim yatarsa yatsın. İşte o zaman ben rahat uyurum diyorsan helal olsun uy bazı arkadaşların uç tavsiyelerine.
  • 03-03-2014, 01:32:35
    #41
    Arkadaşlar bir de kızlarla hangi konularda konuşmalıyız? Hangi konulardan ilerlemeliyiz? Bir yerden sonra konu bitiyor ve haliyle sohbette.
  • 03-03-2014, 01:37:49
    #42
    espirili ol herşeyden bir şey çıkarmaya bak. AAA bunu söylersem saçmalamış olurum, en iyisi susayım! deme ne geliyorsa aklına konuş
  • 03-03-2014, 03:47:12
    #43
    Üyeliği durduruldu
    kendin ol , rol yapmana gerek yok

    seni seviceklerse (her anlamda) doğal halinle sevsinler
  • 03-03-2014, 04:53:42
    #44
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam böyle olayların çözümünü bir patlama noktası oluşturuyor.

    Şöyle ki bir kızla konuşup, iyi anlaşmaya başlarsan güvenin gelecek bu konudaki. O yüzden kendini rahatlatmaya çalışarak kızla iyi iletişim kurmaya çalış. İlk tecrüben çok önemli, sonraki tecrübelerin için özgüven olarak geri dönmesi lazım sana ilk tecrübenin. O yüzden kendini fazla kasmadan konuş birisiyle ilk. Göreceksin ki ondan sonra daha da özgüvenli yaklaşacaksın kızlara karşı.
    REY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Sporweb abiye neden bu kadar kızıyorsunuz anlamıyorum.
    Size demiyor ki git kızı yalan vaadlerle,evlilik vaadleriyle kandır.
    Dediği tek şey basamak basamak ilerle.Yani PHP'den önce HTML öğren.Kul hakkı denmiş,eğer kız arayış içindeyse emin olun kız da bu durumdan memnun olur.Zaten arayış içinde değilse kabul etmez.Olayın özeti bu.
    mechulkalan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle aklı başında yorumlara hasret kaldık.
    Arkadaşlar böyle basit şeyler için kişiliğinizden ödün vermeyin. Gece yastığa başı koyduğumuzda tek kalırız yanımızda kim yatarsa yatsın. İşte o zaman ben rahat uyurum diyorsan helal olsun uy bazı arkadaşların uç tavsiyelerine.
    Beni doğru anlayan kardeşlerime teşekkür ederek;
    Benim söylediğim 'upgrade' edilecek kız tipi asla masum, geleceğe iyi düşüncelerle bakan, okuyan, çalışan yada ev kızı kızlarımız değil.
    Herhalde anlatamıyorum hala şövalye edebiyatı yapan kardeşlerim var.
    Büyük şehirlerde iki tip kız var.
    1) ARAYANLAR
    2) ARANANLAR

    Arayanlar yukarda anlattığım gibi hepimizin bacısı, kızkardeşi, kız arkadaşı vs. olan 'KIZ'lar.

    Arananlar bazılarının gereksiz anladığı ve şövalye edebiyatı yaptığı 'barlardan' ya da muhtelif bölgelerden ''kaldırılacak'' kızlar.

    Bu ikinci gruptan 'hatun kariyerine' birkaç fıstık eklerse, ileride 1. gruptan sadece fiziksel değil, duygusal olarak ta bağlanacağı kızı daha mutlu eder.

    Kızlar bu konuda zamanla orantılı bir beklenti içindedir. (50 taneye yakınında hiçbirisinde bir farklılık görmedim.) Erkeklerinin tecrübeli olmasını, (kendilerinden önce tecrübeleri olmuş olmasını) kendilerini özgüvenle idare etmelerini (hem sosyal hem diğer hassas mevzuuda) isterler, ama kendilerinin de milat olmasını isterler. Yani ondan önce azmış olacaksın, ama ondan sonra defteri kapatmış olacaksın.

    Neden 'iyi kızlar kötü çocuklara aşık olur, iyi çocuklara arkadaş olur' diye bir atasözü vardır?

    Dürüst olalım. Benim söylediklerim hayatın ve cinsiyetlerin gerçekleridir.
    İstisnalar da kaideyi bozmaz, gayet cici bir kız olup, eline kız eli değmemiş erkek arkadaşları tercih eden kızlar da vardır, ama ben samimiyetle söylüyorum İstanbul'da belli bir kesim dışında bunu talep eden kız görmedim ben.
  • 03-03-2014, 05:57:01
    #45
    Sporweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni doğru anlayan kardeşlerime teşekkür ederek;
    Benim söylediğim 'upgrade' edilecek kız tipi asla masum, geleceğe iyi düşüncelerle bakan, okuyan, çalışan yada ev kızı kızlarımız değil.
    Herhalde anlatamıyorum hala şövalye edebiyatı yapan kardeşlerim var.
    Büyük şehirlerde iki tip kız var.
    1) ARAYANLAR
    2) ARANANLAR

    Arayanlar yukarda anlattığım gibi hepimizin bacısı, kızkardeşi, kız arkadaşı vs. olan 'KIZ'lar.

    Arananlar bazılarının gereksiz anladığı ve şövalye edebiyatı yaptığı 'barlardan' ya da muhtelif bölgelerden ''kaldırılacak'' kızlar.

    Bu ikinci gruptan 'hatun kariyerine' birkaç fıstık eklerse, ileride 1. gruptan sadece fiziksel değil, duygusal olarak ta bağlanacağı kızı daha mutlu eder.

    Kızlar bu konuda zamanla orantılı bir beklenti içindedir. (50 taneye yakınında hiçbirisinde bir farklılık görmedim.) Erkeklerinin tecrübeli olmasını, (kendilerinden önce tecrübeleri olmuş olmasını) kendilerini özgüvenle idare etmelerini (hem sosyal hem diğer hassas mevzuuda) isterler, ama kendilerinin de milat olmasını isterler. Yani ondan önce azmış olacaksın, ama ondan sonra defteri kapatmış olacaksın.

    Neden 'iyi kızlar kötü çocuklara aşık olur, iyi çocuklara arkadaş olur' diye bir atasözü vardır?

    Dürüst olalım. Benim söylediklerim hayatın ve cinsiyetlerin gerçekleridir.
    İstisnalar da kaideyi bozmaz, gayet cici bir kız olup, eline kız eli değmemiş erkek arkadaşları tercih eden kızlar da vardır, ama ben samimiyetle söylüyorum İstanbul'da belli bir kesim dışında bunu talep eden kız görmedim ben.
    Açıkçası arayanda arananda umrumda değil. Yanlış anlama sana da kızmadım. Benim sindiremediğim nokta şu elde etmek istediğin şey için her yol mübahtır olayı. Böyle bir yöntem nasıl içinize siniyor onu anlamıyorum. Ben sadece insanın şu hayatta belli çizgilerinin olması gerektiğine inanırım. Ne olursa olsun taviz vermeyeceği şeyler olmalı. Açıkçası bu kadar basit bir şey için bu kadar aşağılık bir yol izleyen birisine saygı duyamam. Yoksa dediğiniz gibi arananlar da yok değil. Onlar gibi davrandığımızda bizi onlardan ayıran ne kalıyor ?