• 01-03-2014, 02:49:02
    #10
    valla kendiniz olun ben mesela babam bile arasa he diye acıyoru mtelefonu kızlar arasada he ne vardı diye acıyorum hiç bişide kaybetmedim
  • 01-03-2014, 02:57:24
    #11
    Arkadaşımda senin gibiydi. Bir yaz çalıştığımız mekana gelen çoğu kızla muhabbet ortam derken adam kaptı olayı bana taş koymaya başladı. Bir kere olsun gerisi gelir. Böyle sağlam bir ters tepince çok kolay olur sonrası.
  • 01-03-2014, 04:11:36
    #12
    hayırlısı be kardo
  • 01-03-2014, 07:21:54
    #13
    Ben abiniz yaşındayım..
    50ye yakın kız arkadaşım oldu.

    Çok kesin bir formül söyleyeceğim. Biraz acımasızca, (aramızda bayanlar varsa bana küfredecekler ama aynısını kadınlar da birşekilde yapıyorlar)

    Git, okulundaki kimsenin ilgilenmediği en çirkin kızla konuş.
    Zaten alıcısı yok, üzerine atlar, sen hep sussan bile o seni elinden kaçırmamak için konu üzerine konu açar . Hatta hediyelere bile boğar seni.

    Bu çirkin kızla 5-6 ay gez toz hatta müsait ise yat kalk.

    Tecrübelendikçe bu güvensizliklerden ve acabalardan kurtulursun, sonra kızı uygun bir bahane ile yolla başından.

    Bu kez git, daha orta halli bir hatun bul. Biraz rekabet ortamında kendini test et, öbür kızla gezdiğin tozduğun yerlerden artık program yapma tecrüben var, kızı gezdir yedir içir, sen de kızı ye iç.

    Birkaç ay da bununla takıl, sonra bandı başa sar, salla başından. ben sana layık değilim muhabbeti çekersin yol verirsin.

    Böyle böyle aynı bilgisayar update eder gibi, kızdan kıza level atlayarak devam et.

    Hayatının aşkı olacak kadar güzelini bulduğunda zaten tornandan 20 civarı kız geçirmiş olursun aynı bir lisanı kullandıkça farketmeden nasıl öğreniyorsan, bir kadını da mutlu etmeyi kendinden değil o eski kız arkasaşlarından öğrenmiş olursun.

    Hayatının kızı olan tipi (hem fizik hem kimya açısından) bulunca da bu kez sen o geçmişte salladıkların gibi sallanmamak için gözünün içine bakarsın artık..
  • 01-03-2014, 09:16:49
    #14
    Sporweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben abiniz yaşındayım..
    50ye yakın kız arkadaşım oldu.

    Çok kesin bir formül söyleyeceğim. Biraz acımasızca, (aramızda bayanlar varsa bana küfredecekler ama aynısını kadınlar da birşekilde yapıyorlar)

    Git, okulundaki kimsenin ilgilenmediği en çirkin kızla konuş.
    Zaten alıcısı yok, üzerine atlar, sen hep sussan bile o seni elinden kaçırmamak için konu üzerine konu açar . Hatta hediyelere bile boğar seni.

    Bu çirkin kızla 5-6 ay gez toz hatta müsait ise yat kalk.

    Tecrübelendikçe bu güvensizliklerden ve acabalardan kurtulursun, sonra kızı uygun bir bahane ile yolla başından.

    Bu kez git, daha orta halli bir hatun bul. Biraz rekabet ortamında kendini test et, öbür kızla gezdiğin tozduğun yerlerden artık program yapma tecrüben var, kızı gezdir yedir içir, sen de kızı ye iç.

    Birkaç ay da bununla takıl, sonra bandı başa sar, salla başından. ben sana layık değilim muhabbeti çekersin yol verirsin.

    Böyle böyle aynı bilgisayar update eder gibi, kızdan kıza level atlayarak devam et.

    Hayatının aşkı olacak kadar güzelini bulduğunda zaten tornandan 20 civarı kız geçirmiş olursun aynı bir lisanı kullandıkça farketmeden nasıl öğreniyorsan, bir kadını da mutlu etmeyi kendinden değil o eski kız arkasaşlarından öğrenmiş olursun.

    Hayatının kızı olan tipi (hem fizik hem kimya açısından) bulunca da bu kez sen o geçmişte salladıkların gibi sallanmamak için gözünün içine bakarsın artık..
    ahah
    güzel taktikmiş hocam, saolun.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:16:49 -->-> Daha önceki mesaj 09:15:55 --

    AllyCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlısı be kardo
    hayırlısı be .s.s
  • 01-03-2014, 09:22:47
    #15
    Bytrem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşımda senin gibiydi. Bir yaz çalıştığımız mekana gelen çoğu kızla muhabbet ortam derken adam kaptı olayı bana taş koymaya başladı. Bir kere olsun gerisi gelir. Böyle sağlam bir ters tepince çok kolay olur sonrası.
    yazın işe mi gireyim yani Antalya sahilde

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:21:47 -->-> Daha önceki mesaj 09:17:30 --

    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla kendiniz olun ben mesela babam bile arasa he diye acıyoru mtelefonu kızlar arasada he ne vardı diye acıyorum hiç bişide kaybetmedim
    Bizim kızlar kezban hocam ben öyle açsam telefonu 1 hafta konuşmaz

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:22:47 -->-> Daha önceki mesaj 09:21:47 --

    OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işin sırrı konuşmakta beyler. gidip tatlı tatlı konuşuyorsunuz, arada bi 2 espiri patlatıyorsunuz, özellikle iğrenç espirilerle başlayıp seviyeyi en aşağıdan alın. sonra güzel şakalarla kendinizi sevdiriyorsunuz. işin tüm sırrı bu aslında. bu sadece iyi arkadaş olabilmek için ama. diğeri için biraz daha level atlamak gerekiyor
    Aynen işin sırrı konuşmakta Her kıza da espiri yapılmıyor be hocam
  • 01-03-2014, 09:47:36
    #16
    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.

    Bu sorunum yüzünden iyice asosyal oldum çıktım . Örneğin üniversite de aynı sınıfta olduğum kız facemde ekli konuşuyoruz ancak üniversite de gidip yanına konuşamıyorum . Hep böyle içimde bir şey oluyor gitme der gibi. Hep kendi kendime , kendimde sorun varmı , gitsem konuşsam ne der ? , Acaba konuşabilecekmiyim. Saçım nasıl , dişlerim nasıl diye paranoyaklık yapmaktan kızlarla konuşamıyorum

    Ne yapabilirim bu durumu düzeltmek için arkadaşlar ?.


    Sakın bana karşılaştığınız kızlarla direk git konuş tarzı şeylerden bahsetmeyin arkadaşlar O gördüğünüz " 100 kızdan telefon numarası " isteme videolarında ki erkekler gibi tipim yok. Ben istesem olmaz bu tiple

    Kardeş senin bu adamdan haberin varmı

    https://www.google.com.tr/search?q=i...sm=93&ie=UTF-8
  • 01-03-2014, 11:26:27
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aynı sorun bendede var ne yazıkki sanal ortamda çok rahat sıkıntı çekmeden istediğim gibi konuşuyorum ama yüzyüze gelince nedense olmuyor saçmalıyorum
  • 01-03-2014, 11:34:58
    #18
    iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı sorun bendede var ne yazıkki sanal ortamda çok rahat sıkıntı çekmeden istediğim gibi konuşuyorum ama yüzyüze gelince nedense olmuyor saçmalıyorum
    Sana da tavsiyem çok dürüstçe bunu söyleyerek açıl, kızlarda anaç bir yön vardır bu da işe yarar.

    Örnek vereyim kıza net şekilde de ki 'Ya ben senden o kadar hoşlanıyorum ki hep senin yanında böyle şapşallaşıp saçmalıyorum kusura bakma'

    Bayılır onlar böyle kendileri için çaresiz duruma düşen erkeklere şevkat göstermeye.