cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar.

Bu sorunum yüzünden iyice asosyal oldum çıktım . Örneğin üniversite de aynı sınıfta olduğum kız facemde ekli konuşuyoruz ancak üniversite de gidip yanına konuşamıyorum . Hep böyle içimde bir şey oluyor gitme der gibi. Hep kendi kendime , kendimde sorun varmı , gitsem konuşsam ne der ? , Acaba konuşabilecekmiyim. Saçım nasıl , dişlerim nasıl diye paranoyaklık yapmaktan kızlarla konuşamıyorum

Ne yapabilirim bu durumu düzeltmek için arkadaşlar ?.


Sakın bana karşılaştığınız kızlarla direk git konuş tarzı şeylerden bahsetmeyin arkadaşlar O gördüğünüz " 100 kızdan telefon numarası " isteme videolarında ki erkekler gibi tipim yok. Ben istesem olmaz bu tiple

Kardeş senin bu adamdan haberin varmı

https://www.google.com.tr/search?q=i...sm=93&ie=UTF-8