Arkadaşımda senin gibiydi. Bir yaz çalıştığımız mekana gelen çoğu kızla muhabbet ortam derken adam kaptı olayı bana taş koymaya başladı. Bir kere olsun gerisi gelir. Böyle sağlam bir ters tepince çok kolay olur sonrası.
yazın işe mi gireyim yani

Antalya sahilde

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:21:47 -->-> Daha önceki mesaj 09:17:30 --
valla kendiniz olun ben mesela babam bile arasa he diye acıyoru mtelefonu kızlar arasada he ne vardı diye acıyorum hiç bişide kaybetmedim
Bizim kızlar kezban hocam

ben öyle açsam telefonu 1 hafta konuşmaz

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:22:47 -->-> Daha önceki mesaj 09:21:47 --
işin sırrı konuşmakta beyler. gidip tatlı tatlı konuşuyorsunuz, arada bi 2 espiri patlatıyorsunuz, özellikle iğrenç espirilerle başlayıp seviyeyi en aşağıdan alın. sonra güzel şakalarla kendinizi sevdiriyorsunuz. işin tüm sırrı bu aslında. bu sadece iyi arkadaş olabilmek için ama. diğeri için biraz daha level atlamak gerekiyor
Aynen işin sırrı konuşmakta

Her kıza da espiri yapılmıyor be hocam