Sporweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim herhalde küçük şirin bir Anadolu köyünde yaşıyorsunuz. Çünkü büyük şehirlerde sizin 'kul hakkı' dediğiniz olaya kızlı erkekli 16-22 yaş grubunun %90ı giriyor ve girmeye devam ediyor. Kardeşim de bu trene binsin eksiği nedir?
Ben anamdan babamdan böyle görmedim. Sizin çağdaşlık, modernlik dediğiniz şey buysa çağdaşlığınız da modernliğiniz de sizde kalsın! Erkeğe göre bir şey yok zaten, kaybedecek bir şeyi yok. Yatsın kalksın ne olacak değil mi? Kız evladınız var mı bilmiyorum ama inşallah böyle şeyleri yaşamazsınız. Utanç verici gerçekten.