neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin bu dediğiniz taktik veya öneri değil. Bildiğin kul hakkı.

Böyle tavsiyelere kulak verme kardeşim, burada kimse sana 4-5 satır yazarak akıl veremez. Sen kendin bulacaksın yolunu, tecrübelerle öğreneceksin. Her insan aynı değil, hepsi aynı tepkiyi göstermez.
Kardeşim herhalde küçük şirin bir Anadolu köyünde yaşıyorsunuz. Çünkü büyük şehirlerde sizin 'kul hakkı' dediğiniz olaya kızlı erkekli 16-22 yaş grubunun %90ı giriyor ve girmeye devam ediyor. Kardeşim de bu trene binsin eksiği nedir?