Konu
Kızlara açılamıyorum , bazen konuşamıyorum bile.
02-03-2014, 11:48:36
#31
Sivribiber
Kızları abartma bu kadar ya ama yanlarında argo da konuşma yani
Onlarda senin benim gibi insan
İstersen psikiyatriye gidip görünebilirsin o heyecanını takıntını yenebileceğin ilaçları verirler