kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çeneniz olacak hocam ağzınız laf yapacak

Sakin olun gerisini sallayın çekinmeyin o kadar kızlarda şu zamanda çekinen erkeklerden değil bodozlama dalanlara bakıyor gözlemlediğim kadarıyla tip o kadar şey değil çene çene çene ne mal herifler görüyorum yanında taş gibi kızlar var
Hocam çok konuşmam , çok konuşanıda hiç sevmem . Bu yüzden olamaz yani

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:54:19 -->-> Daha önceki mesaj 16:53:45 --

sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Utanılcak bir durum değil hocam özgüveninizi kazanmalısınız kaybedicek birşeyiniz yok sonucta

Ama benden tavsiye kızlara bulaşmayın hocam hem iş hayatınızı hem okul hayatınızı bitire bilir.

Zamanı gelince 1 kişi olsun ömür boyu olsun en mantıklısı bu
Aynen hocam , saolun

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:54:58 -->-> Daha önceki mesaj 16:54:19 --

Sivribiber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kızları abartma bu kadar ya ama yanlarında argo da konuşma yani
Onlarda senin benim gibi insan
İstersen psikiyatriye gidip görünebilirsin o heyecanını takıntını yenebileceğin ilaçları verirler
İlaç kullanmak istemiyorum hocam, bi ara psikiyatri bi ilaç yazmıştı ölümden döndüm resmen . O yüzden ilaçsız yöntem istiyorum

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:55:49 -->-> Daha önceki mesaj 16:54:58 --

Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@cepoyunz; 3 Erkek 33 Kız arkadaşım var şuan, olay ne biliyo musun? Olay sadece en en en başlarda kızlarla konuşabilmekte. Kızlar canavar değil ki, bilimsel olarak erkekler kızlardan/kadınlardan daha üstündür.

Biz 4-4,5 kg doğarız onlar 3-3,5 kg büyürüz biz 1.80-1.90 oluruz onlar 1.60-1.70 (istisnalar hariç) yani diyorum ki, tipin mi kötü? Dişlerin mi kötü? Her kızda bunların önemi yok ki.

Her gün duş al dışarı çıkmadan, dişlerini fırçala ve parfümünü sık. Sonra çık arkadaşlarının yanına. Erkeklerle nasılsan kızlarla da öyle olmaya bak ama gidipte kızların yanında küfürlü küfürlü konuşma. Konuşursun orası da var ama az konuş, erkek ortamındaki gibi ordan girip oraya sallama

Bırak onlar kendilerinde kusur aramaya başlasınlar, sen kendinden emin ol kendine güven.

Ayrıca @Sporweb; abimizin dediği mantıklı gibi gelse de hoşlanmadığın, içten içe ufakta olsa bir şey hissetmediğin kızla sadece muhabbet et, arkadaş ol. Çift olarak takılma, sonra o senden hoşlanır falan olur filan olur sen hoşlanmazsın kız üzülür. Sadece içinde o ufak kıvılcımı oluşturan kızlarla takılmaya bak.

Günümüzdeki arkadaşlık ilişkilerinin geneli böyle kimse kabul etmese de, erkekler sizlere soruyorum, 3 kız arkadaşınız var ve siz onlarla sürekli takılıyorsunuz diyelim, erkekler doğası gereği kendisiyle ilgilenen kişiden hoşlanırlar... Yani siz de bi süre sonra hoşlanmaya başlamayacak mısınız onlardan herhangi birinden? Başlayacaksınız, kendimizi kandırmayalım

Velhasılkelam, sen duşunu alıp dişlerini fırçalayıp giyinip parfümlendikten sonra o kapıdan dışarı çıktıysan bırak karşındaki kendinde kusur aramaya çalışsın, sen asla utanma sıkılma...
Saolun hocam ilgilenip uzun uzun yazdığınız için
Güzel tavsiyeler.