• 14-02-2014, 00:30:19
    #1
    ve Facebook'u Türkiye'de kursaydı neler olurdu ?
    Facebook kaç kez mahkeme kararı ile kapatılır, kaç yıl hapse mahkum olurdu Mark ?
  • 14-02-2014, 00:32:02
    #2
    Türk olsaydı facebook diye bir şey olmazdı belki de bir firmada php yazılımcı olarak çalışıyor olurdu şu anda.
  • 14-02-2014, 00:33:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    En fazla bir ay açık kalırdı sonra sunucu ve saldırı sorunları yüzünden kapatılırdı yada bu yüzden olmasaydı bile tib kapatırdı sonra elin amerikalısı gider aynı projeyi yapar proje yine yabancıların eline geçerdi yani değişen bir şey olmazdı.
  • 14-02-2014, 00:34:57
    #4
    Türkler bu kadar kötü bir millet mi anlamadım gitti ben ya Herşey de türkler iyi olsaydı şöyle olur böyle olur deyip kötümser yaklaşıyoruz.
    Konuyu açan kardeşime değil genele istinaden yazdım.
  • 14-02-2014, 00:38:24
    #5
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkler bu kadar kötü bir millet mi anlamadım gitti ben ya Herşey de türkler iyi olsaydı şöyle olur böyle olur deyip kötümser yaklaşıyoruz.
    Konuyu açan kardeşime değil genele istinaden yazdım.
    Hocam sorun Türkler'de değil. Tüm büyük uluslararası projeler ABD'ye ait. Yani insan Fransız olsa da İngiliz olsa da Türk olsa da ABD'de yaşamadıkça bu tür projeler yapması çok zor.
  • 14-02-2014, 01:05:09
    #6
    iyisite.NET
    Zükenberq Türk olsaydı ;

    O eşi ile evlenmez, birsürü hatun ayarlardı.
    Bardan pavyondan çıkmaz, işcisine hakkını vermezdi.
    Gezer, tozar ve eğlenirdi hiç bir şekilde bu kadar geliştirmezdi.
  • 14-02-2014, 01:08:27
    #7
    Forumda ona tanıtım yazısı falan satardık. Arada 3 aylık link alırdık. Banner falan verirdik. Sercan onu da dolandırırdı. Bu kadar büyümezdi. Bu kadar ünlenmezdi. Ünü ülke çapından öteye geçmezdi. Böylece bu konuyu açma gereği bile duymazdın.
  • 14-02-2014, 07:09:27
    #8
    Facebook reklamdan gecilmezdi.
  • 14-02-2014, 07:23:10
    #9
    Türkiyede bir cacık olmaz hocam olmaz..