Sizce Mark Zuckerberg Türk olsaydı - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Mark Zuckerberg Türk olsaydı
29
●
1.646
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sizce Mark Zuckerberg Türk olsaydı
1
2
3
4
14-02-2014, 23:16:59
#28
utku1
Sitesi 5k olunca ***** reklamlar doldurur aylık 1000 TL kazanınca açık arttırma ile satardı
14-02-2014, 23:53:03
#29
KOZBA
KOZBA.NET
Sitesi bu kadar asla ve asla gelişmezdi, siteyi reklamlara boğardı, ilk gördüğü büyük meblaya da sitesini satardı
15-02-2014, 00:49:22
#30
HazarHizmet
Pop-up reklam olacağı %100 kesin de
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler