• 14-02-2014, 09:40:54
    #10
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyede bir cacık olamz hocam olmaz..
    kanka aslında olabilcek birşeyi yazdın, türkiyede ve forumda o kadar hıyar varki onlardan çok güzel cacık olur
  • 14-02-2014, 09:56:00
    #11
    saten bir kere adam ilk facemash'ı kuruyor kesin bu yüzden hapishanede yatardı.. sonra üniversitelerden birinin veritabanı hacklicek.. he anam.. direk ver 10 - 20 yıl..
    sonra amerika kaçırırdı filan.
  • 14-02-2014, 13:15:52
    #12
    üye olan kızların msn listesini satardı
  • 14-02-2014, 13:16:10
    #13
    Adsense kullanırdı.
  • 14-02-2014, 13:34:14
    #14
    Bi ara yerli sosyal ağ reklamı vardı gunble diye onun gibi olurdu evde barındırır sunucuları çoğunlukla site kapalı felan


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 14-02-2014, 13:37:02
    #15
    Şu Türkiye yi her durumda kötüleyenler başka ülkede yaşıyor herhalde, o halde Mark'ın yerine başka bir Türk koyup kurban etmek yerine kendinizin kurduğunu düşünün sonra neler yapamayacağınızı anlatın. Sanki tek başına kurdu kim bilir arkasında kimler vardı kurarken. Zaten akıllı bir Türk olan yabancıların kurduğu bir sisteme bütün bilgilerini kendi isteği ile vermezdi.
  • 14-02-2014, 13:44:57
    #16
    Aslında konuyu açan arkadaşın anlatmak istediği olay biraz siyasi. Başbakan gezi olaylarında facebook falan bunlar boş işler demişti bir konuşmasında. çünkü gezi olaylarında binlerce kişinin sokağa dökülüp birlik olmasındaki en büyük etken facebook gibi sosyal ağlardı. zaten tv lerde nerdeyse gösterilmedi bile. başbakanın abd kaynaklı bir sosyal ağ sitesini kapatmaya gücü olmayacağını kendiside biliyor. ama arkadaşın dediği gibi facebook bir türk sosyal ağ sitesi olasaydı bence site şuanda bile kapalı konumda olurdu ve site sahibide mahkeme mahkeme dolaşırdı sanırım.
  • 14-02-2014, 13:45:37
    #17
    Göbeği olurdu
  • 14-02-2014, 14:08:45
    #18
    Google facebook vb. kurulurken ilk önce yatırımcılarla görüşüyorlar, melek yatırımcılardan destekler alıyorlar ki küçük meblalar değil. Bunu Türkiye'de yapan kaç kişi var bunu sorgulamak gerekir. İş adamına benim şöyle bir projem var nakite ihtiyacım var desen ne der, seni ciddiye alır mı? Genellikle de öyle oluyor zaten, bu proje tutmaz vs ama kötü proje bile iyi bir çalışmayla çok iyi yerlere gelebiliyor. Kişisel görüşüm bu yöndedir.