Aslında konuyu açan arkadaşın anlatmak istediği olay biraz siyasi. Başbakan gezi olaylarında facebook falan bunlar boş işler demişti bir konuşmasında. çünkü gezi olaylarında binlerce kişinin sokağa dökülüp birlik olmasındaki en büyük etken facebook gibi sosyal ağlardı. zaten tv lerde nerdeyse gösterilmedi bile. başbakanın abd kaynaklı bir sosyal ağ sitesini kapatmaya gücü olmayacağını kendiside biliyor. ama arkadaşın dediği gibi facebook bir türk sosyal ağ sitesi olasaydı bence site şuanda bile kapalı konumda olurdu ve site sahibide mahkeme mahkeme dolaşırdı sanırım.