Minorphobia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sizce Mark Zuckerberg Türk olsaydı
29
●1.646
- 14-02-2014, 14:53:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Değil mi abi kıskançlık üst düzeyde burada kimse ne sitesini ne de youtube kanalını paylaşabiliyor birisi kıskanıp yoluna taş koyacak diye. Maalesef böyleyiz.Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2014, 18:11:34Biz zaten örnek verirken kendimizden yola çıktık.abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir TÜRK`ü diğer TÜRK`den ve kendinden başkası tanımaz ki.
Herşey de türkler iyi olsaydı şöyle olur böyle olur deyip kötümser yaklaşıyoruz.
