• 14-02-2014, 14:16:08
    #19
    Minorphobia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kanka aslında olabilcek birşeyi yazdın, türkiyede ve forumda o kadar hıyar varki onlardan çok güzel cacık olur
    Cuk diye oturmuş hıyarlara, ağzına sağlık.
  • 14-02-2014, 14:53:11
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkler bu kadar kötü bir millet mi anlamadım gitti ben ya Herşey de türkler iyi olsaydı şöyle olur böyle olur deyip kötümser yaklaşıyoruz.
    Konuyu açan kardeşime değil genele istinaden yazdım.
    Değil mi abi kıskançlık üst düzeyde burada kimse ne sitesini ne de youtube kanalını paylaşabiliyor birisi kıskanıp yoluna taş koyacak diye. Maalesef böyleyiz.
  • 14-02-2014, 15:19:00
    #21
    Şuanda Facebook başkasına ait olurdu. Yahoo 1 milyar dolar verip almak istemişti, hatırlayanlar vardır belki haberi. Zuckerberg ise satmayı düşünmediğini söylemişti. İşte eğer Türk olsaydı, kesin satmıştı o paraya.
  • 14-02-2014, 18:11:34
    #22
    iyisite.NET
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu Türkiye yi her durumda kötüleyenler başka ülkede yaşıyor herhalde, o halde Mark'ın yerine başka bir Türk koyup kurban etmek yerine kendinizin kurduğunu düşünün sonra neler yapamayacağınızı anlatın. Sanki tek başına kurdu kim bilir arkasında kimler vardı kurarken. Zaten akıllı bir Türk olan yabancıların kurduğu bir sisteme bütün bilgilerini kendi isteği ile vermezdi.
    Biz zaten örnek verirken kendimizden yola çıktık.
    Bir TÜRK`ü diğer TÜRK`den ve kendinden başkası tanımaz ki.
  • 14-02-2014, 18:49:17
    #23
    suikaste kurban giderdi
  • 14-02-2014, 20:54:46
    #24
    +18 reklamlar haddinden fazla olurdu türk olarak buna ilgimiz çok fazla ne yazıkki
  • 14-02-2014, 22:09:00
    #25
    Üyeliği durduruldu
    - Zuckerberg türk olsa , şuan özerkliğini ilan ederdi. " Dövlet bana bahmıı diye beyanat verirdi"
    - Evinde ayakkabı kutuları çıkardı.
    - ssk veya bağkurdan emekli olup , emekli maaşı alırdı
    - Face8 tv yi satın alırdı :P

  • 14-02-2014, 22:16:05
    #26
    Reklam'dan durum paylaşılmazdı
  • 14-02-2014, 22:31:01
    #27
    telefon datalarımızı satar böyle abuk sabuk uzatıcı büyütücü reklamları günde 10 defa alırdık.