Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkler bu kadar kötü bir millet mi anlamadım gitti ben ya Herşey de türkler iyi olsaydı şöyle olur böyle olur deyip kötümser yaklaşıyoruz.
Konuyu açan kardeşime değil genele istinaden yazdım.
Değil mi abi kıskançlık üst düzeyde burada kimse ne sitesini ne de youtube kanalını paylaşabiliyor birisi kıskanıp yoluna taş koyacak diye. Maalesef böyleyiz.