Şuanda Facebook başkasına ait olurdu. Yahoo 1 milyar dolar verip almak istemişti, hatırlayanlar vardır belki haberi. Zuckerberg ise satmayı düşünmediğini söylemişti. İşte eğer Türk olsaydı, kesin satmıştı o paraya.