Forumda ona tanıtım yazısı falan satardık. Arada 3 aylık link alırdık. Banner falan verirdik. Sercan onu da dolandırırdı. Bu kadar büyümezdi. Bu kadar ünlenmezdi. Ünü ülke çapından öteye geçmezdi. Böylece bu konuyu açma gereği bile duymazdın.