Zükenberq Türk olsaydı ;

O eşi ile evlenmez, birsürü hatun ayarlardı.
Bardan pavyondan çıkmaz, işcisine hakkını vermezdi.
Gezer, tozar ve eğlenirdi hiç bir şekilde bu kadar geliştirmezdi.