En fazla bir ay açık kalırdı sonra sunucu ve saldırı sorunları yüzünden kapatılırdı yada bu yüzden olmasaydı bile tib kapatırdı sonra elin amerikalısı gider aynı projeyi yapar proje yine yabancıların eline geçerdi yani değişen bir şey olmazdı.