vay be şimdi de bu çıktı..
mobil cihazımdan gönderildi, yazım yanlışları olabilir.
yok iphonumdan gonderildi yok tabletten gonderildi
44
●2.618
- 10-01-2014, 22:29:06Niye S3 Alıp imzasını değiştiremiyormusun sanki ilyas beyilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bu mesaj Apple iPhone 6s cihazimdan Tapatalk ile gonderildi. - 10-01-2014, 22:54:58Gösteriş merakım bu kadar da değil. Arabası olmayanların yanında her muhabbetim full + full arabam. Rayban güneş gözlüğümü sinemada bile takıyorum. Hugo Boss Red parfümü evde sürüp asla çıkmam gideceğim yere götürür milletin gözüne soka soka sıkarım parfümü. Hatta geçen Teknosa'ya gittim "nasıl yardımcı olabiliriz beyefendi" diyen çocuğa benim telefonun bir üst modeli var mı diyerek 5S'imi gösterdim. Kışları kolumda görünmediği için Seiko, Momentus saatlerimi boynuma asıyorum falan filan. Biz imzasında telefon markası yazanlar böyle tipleriz işte.GBMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2014, 22:57:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.oldu o zaman biz kalkalımMonolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2014, 09:52:45

