• 10-01-2014, 21:59:47
    #37
    vay be şimdi de bu çıktı..

    mobil cihazımdan gönderildi, yazım yanlışları olabilir.
  • 10-01-2014, 22:20:32
    #38
    he gardaş. sen de haklısın.

    bu mesaj hesap makinasından gönderildi yazım hatası varsa da umurumda değil.
  • 10-01-2014, 22:27:17
    #39
    Monolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatları boyunca kişisel bir başarı sağlayamamış veya ezilmiş olanlar,

    hmm peki
  • 10-01-2014, 22:29:06
    #40
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gösterişe bayılıyorum sırf Tapatalk imzası yapabilmek için 5S aldım.
    Niye S3 Alıp imzasını değiştiremiyormusun sanki ilyas bey

    Bu mesaj Apple iPhone 6s cihazimdan Tapatalk ile gonderildi.
  • 10-01-2014, 22:54:58
    #41
    GBMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye S3 Alıp imzasını değiştiremiyormusun sanki ilyas bey

    Bu mesaj Apple iPhone 6s cihazimdan Tapatalk ile gonderildi.
    Gösteriş merakım bu kadar da değil. Arabası olmayanların yanında her muhabbetim full + full arabam. Rayban güneş gözlüğümü sinemada bile takıyorum. Hugo Boss Red parfümü evde sürüp asla çıkmam gideceğim yere götürür milletin gözüne soka soka sıkarım parfümü. Hatta geçen Teknosa'ya gittim "nasıl yardımcı olabiliriz beyefendi" diyen çocuğa benim telefonun bir üst modeli var mı diyerek 5S'imi gösterdim. Kışları kolumda görünmediği için Seiko, Momentus saatlerimi boynuma asıyorum falan filan. Biz imzasında telefon markası yazanlar böyle tipleriz işte.
  • 10-01-2014, 22:57:15
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Monolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatları boyunca kişisel bir başarı sağlayamamış veya ezilmiş olanlar, sonradan gelen para ile veya şans eseri doğduğu ülkesi ile övünür, hava atar.
    oldu o zaman biz kalkalım
  • 10-01-2014, 22:59:39
    #43


    bu saatten sonra sizle mi uğraşcam. derdiniz telefonuma anlatın
  • 11-01-2014, 09:11:32
    #44
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gösteriş merakım bu kadar da değil. Arabası olmayanların yanında her muhabbetim full + full arabam. Rayban güneş gözlüğümü sinemada bile takıyorum. Hugo Boss Red parfümü evde sürüp asla çıkmam gideceğim yere götürür milletin gözüne soka soka sıkarım parfümü. Hatta geçen Teknosa'ya gittim "nasıl yardımcı olabiliriz beyefendi" diyen çocuğa benim telefonun bir üst modeli var mı diyerek 5S'imi gösterdim. Kışları kolumda görünmediği için Seiko, Momentus saatlerimi boynuma asıyorum falan filan. Biz imzasında telefon markası yazanlar böyle tipleriz işte.
    Bu çok iyiydi ya
  • 11-01-2014, 09:52:45
    #45
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gösteriş merakım bu kadar da değil. Arabası olmayanların yanında her muhabbetim full + full arabam. Rayban güneş gözlüğümü sinemada bile takıyorum. Hugo Boss Red parfümü evde sürüp asla çıkmam gideceğim yere götürür milletin gözüne soka soka sıkarım parfümü. Hatta geçen Teknosa'ya gittim "nasıl yardımcı olabiliriz beyefendi" diyen çocuğa benim telefonun bir üst modeli var mı diyerek 5S'imi gösterdim. Kışları kolumda görünmediği için Seiko, Momentus saatlerimi boynuma asıyorum falan filan. Biz imzasında telefon markası yazanlar böyle tipleriz işte.
    çok kıskandım hele parfüm olayını