ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gösterişe bayılıyorum sırf Tapatalk imzası yapabilmek için 5S aldım.
Niye S3 Alıp imzasını değiştiremiyormusun sanki ilyas bey

Bu mesaj Apple iPhone 6s cihazimdan Tapatalk ile gonderildi.