Konu
yok iphonumdan gonderildi yok tabletten gonderildi
10-01-2014, 22:29:06
#40
GBMedya
ilyasbat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gösterişe bayılıyorum sırf Tapatalk imzası yapabilmek için 5S aldım.
Niye S3 Alıp imzasını değiştiremiyormusun sanki ilyas bey
Bu mesaj Apple iPhone 6s cihazimdan Tapatalk ile gonderildi.