• 10-01-2014, 05:45:24
    #28
    Takilmayin boyle seylere

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 05:45:24 -->-> Daha önceki mesaj 05:44:51 --

    Yalniz adam tapatalk'a trip atiyor

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 10-01-2014, 07:07:06
    #29
    Ben 2 senedir mobilden giriyorum şimdide mobil ama hayatta yazi yazmam gosteris amacli geliyor bana ama yazim hatasi oluyor onun icin mobilden gonderildi olabilir fakat adamlar marka model uretim yeri tarihi herseyi yaziyor bu kadarda olmaz ben oyle mesajlari yararliysa bile okumuyorum
  • 10-01-2014, 10:03:47
    #30
    adamlar emek vermiş telefonu almış bize saygı duymak düşer.


    Sent from my NOKIA 3310 using Tapatalk
  • 10-01-2014, 10:11:10
    #31
    Imza bolumunu hic duzenlemedim. Gosteris degilde mobilden yazdigimiz icin harflerde biraz sikinti oluyo birde aciksin neden cevap vermiyosun vs. Neyse takılmayın yeeaa



    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 10-01-2014, 10:40:50
    #32
    Neyin havası? Onlar mobil biz pc hangisi daha iyi.

    Son teknoloji laptopumdan gönderildi.
  • 10-01-2014, 10:46:36
    #33
    Hayatları boyunca kişisel bir başarı sağlayamamış veya ezilmiş olanlar, sonradan gelen para ile veya şans eseri doğduğu ülkesi ile övünür, hava atar.
  • 10-01-2014, 20:01:50
    #34
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gösterişe bayılıyorum sırf Tapatalk imzası yapabilmek için 5S aldım.
    Adamsın.
  • 10-01-2014, 20:56:18
    #35
    Onu Yapanlar Gösteriş Meraklıları Fazla Kale Almayın..


    Bu Mesaj Türk Hava Yollarının 8524. Sefer Sayılı Uçağından Gönderildi. Yazım Yanlışı Varsa Affola...

    ...
  • 10-01-2014, 21:27:52
    #36
    Gosteris candir

    Bu mesaj S4 cihazimdan gonderildi yazim hatalari olabilir.