Imza bolumunu hic duzenlemedim. Gosteris degilde mobilden yazdigimiz icin harflerde biraz sikinti oluyo birde aciksin neden cevap vermiyosun vs. Neyse takılmayın yeeaa



GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi