sizede garip gelmiyormu? yok galaksi s3ten gonderdim hata olabilir yok bu mesaj iphone kullanilarak gonderildi ...
bana gosteris meraki ve kirlilik gibi geliyor acikcasi sizler ne dusunuyorsunuz?
yok iphonumdan gonderildi yok tabletten gonderildi
44
●2.618
- 09-01-2014, 16:25:30Bazıları gösterişe kaçıyor haklısınız..
Bu mesaj iPhone 5s ile gönderildi..
Yazım yanlışı varsa göz yumun, 5s diyorum o.O - 09-01-2014, 16:45:57yazım yanlışı olduğunu bildirmek için yazıyor olabilirler yazmasalar yok efendim yanlıs yazdın vs. diyebilirler
Simbo Tost Makinasından Gönderildi Yazım yanlışları için özür dilerim. - 09-01-2014, 17:17:02Gösterişe bayılıyorum sırf Tapatalk imzası yapabilmek için 5S aldım.