• 09-01-2014, 16:23:22
    #1
    sizede garip gelmiyormu? yok galaksi s3ten gonderdim hata olabilir yok bu mesaj iphone kullanilarak gonderildi ...


    bana gosteris meraki ve kirlilik gibi geliyor acikcasi sizler ne dusunuyorsunuz?
  • 09-01-2014, 16:24:53
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tapatalk tarafindan eklenen imzalar mi?

    HTC Desire C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 09-01-2014, 16:25:30
    #3
    Bazıları gösterişe kaçıyor haklısınız..

    Bu mesaj iPhone 5s ile gönderildi..
    Yazım yanlışı varsa göz yumun, 5s diyorum o.O
  • 09-01-2014, 16:26:30
    #4
    aynen bende kullaniyorum ama o mesaj kapatiliyor.

    bilerek orda birakildigini dusunuyorum insanlar azicik gosteris pesinde.
  • 09-01-2014, 16:45:57
    #5
    yazım yanlışı olduğunu bildirmek için yazıyor olabilirler yazmasalar yok efendim yanlıs yazdın vs. diyebilirler

    Simbo Tost Makinasından Gönderildi Yazım yanlışları için özür dilerim.
  • 09-01-2014, 16:46:01
    #6
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bunun yerıne aslında mobilden gonderilen mesajlarin bir kosesinde bir telefon iconu filan olsa en kotu ihtimal uzerine getirince title olarak xx cihazindan gonderildi tarzi birsey olabilir
  • 09-01-2014, 16:49:40
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Otomatik yazıyor tapatalk

    LG-P880 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 09-01-2014, 17:17:02
    #8
    Gösterişe bayılıyorum sırf Tapatalk imzası yapabilmek için 5S aldım.
  • 09-01-2014, 17:34:03
    #9
    -de ayrı yazılır tiplerimiz cok oldugundan onlarlarla ugrasmamak için