• 09-01-2014, 17:39:57
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cesc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -de ayrı yazılır tiplerimiz cok oldugundan onlarlarla ugrasmamak için
    Adamın "lazım yerine lağzım, uğraşmamak yerine uraşmamak vs" yazması bence klavyesiyle telefonuyla alakalı değil.
  • 09-01-2014, 17:51:23
    #11
    Bazilari tabiki gosteris icin, @broon mesela sirf gosteris icin yapiyor

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
  • 09-01-2014, 17:58:24
    #12
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayir neden gosteris yapiliyor anlamiyorum ne geciyor ele. bende mukemmel bir samsung galaxy note 2 titanium kullaniyorum 1 yildir okadar para verdim ama birsey diyormuyum. ayiptir yahu
  • 09-01-2014, 18:11:08
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    artik insanlarin kendi tarafindan gonderdigi mesajlarada karisir oldunuz ya pes dogrusu

    bu mesaj iphone 5s ile gosteris yapmak icin gonderildi.
  • 09-01-2014, 20:09:54
    #14
    Üyeliği durduruldu
    insanlar boş kalınca demekkii böyle şeylere de takılır olmuş.
  • 09-01-2014, 20:14:32
    #15
    Selam beyler.

    Windows 8.1 yüklü dizüstü bilgisayardan (pardon canavar) gönderildi.
    Yazım yanlışı varsa affedin para bende la
  • 09-01-2014, 22:08:04
    #16
    mre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayir neden gosteris yapiliyor anlamiyorum ne geciyor ele. bende mukemmel bir samsung galaxy note 2 titanium kullaniyorum 1 yildir okadar para verdim ama birsey diyormuyum. ayiptir yahu
    Yok hocam Allah'ın var hiç gösteriş yapmadın
  • 09-01-2014, 22:35:03
    #17
    Bazıları da inatla yazıyor.

    Apple Macbook Pro Retina Intel Core i7 2.3GHz 16GB 512GB 15.4" [7500 TL] Taşınabilir Bilgisayarımdan gönderildi. Biz de yanlış olmaz.
  • 09-01-2014, 22:39:15
    #18
    Aynen gözümede çok takılıyor kıskanıyorum

    Evden gönderdim