Konu takip...
Hiç bir özelliği olmayan 3310 telefonumdan gönderildi, yazim hataları için kusura bakmayın.
yok iphonumdan gonderildi yok tabletten gonderildi
44
●2.618
- 09-01-2014, 22:44:31Üyeliği durduruldu
- 09-01-2014, 23:48:05O imza otomatik olarak ekleniyor. Bazı telefonlarda Türkçe karakterler hızlı klavyede bulunmuyor o nedenle dile özen gösterilmediği düşünülüyor bunun önüne geçmek için tapatalk imzası açık kalıyor.

Bu mesaj bmw 5.20i 'den bir elimde marlboro touch diğer elimde iphone 5s ile gönderildi. - 10-01-2014, 03:32:57Şu anda taksitle bile kimsenin alamayacağı bir şey değil telefon dediğimiz hede. Burada hiç bir şeyden anlamayan adam ufak islerle günde bes lira kazansa ayda 300 lira yapar. 3 milyardan note 3 alsa 10 ay taksite böldürse yine alır. Bu tarz mesajlarda opsiyonel değil imza ekleme eklememe seçeneği. Ama baktım ayarlardan kökten kapatılıyormuş.
Bazen mesajı yazdıktan sonra imzayı görüyordum ve biraz itici geliyordu. Kapatmayı düşünüyordum ama o da 2 kelime yazının yanına 5 kelime imzayı abes gördüğüm içindi. Kapatmayacağım var mı ötesi. Yönetim Shifdeletedeki gibi imzayi komple kaldirasiya kadar telefondan girdiğimde yazacak o imza.
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tapatalk ile gönderildi.

