Şu anda taksitle bile kimsenin alamayacağı bir şey değil telefon dediğimiz hede. Burada hiç bir şeyden anlamayan adam ufak islerle günde bes lira kazansa ayda 300 lira yapar. 3 milyardan note 3 alsa 10 ay taksite böldürse yine alır. Bu tarz mesajlarda opsiyonel değil imza ekleme eklememe seçeneği. Ama baktım ayarlardan kökten kapatılıyormuş.

Bazen mesajı yazdıktan sonra imzayı görüyordum ve biraz itici geliyordu. Kapatmayı düşünüyordum ama o da 2 kelime yazının yanına 5 kelime imzayı abes gördüğüm içindi. Kapatmayacağım var mı ötesi. Yönetim Shifdeletedeki gibi imzayi komple kaldirasiya kadar telefondan girdiğimde yazacak o imza.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi