Ben 2 senedir mobilden giriyorum şimdide mobil ama hayatta yazi yazmam gosteris amacli geliyor bana ama yazim hatasi oluyor onun icin mobilden gonderildi olabilir fakat adamlar marka model uretim yeri tarihi herseyi yaziyor bu kadarda olmaz ben oyle mesajlari yararliysa bile okumuyorum