Gösteriş merakım bu kadar da değil. Arabası olmayanların yanında her muhabbetim full + full arabam. Rayban güneş gözlüğümü sinemada bile takıyorum. Hugo Boss Red parfümü evde sürüp asla çıkmam gideceğim yere götürür milletin gözüne soka soka sıkarım parfümü. Hatta geçen Teknosa'ya gittim "nasıl yardımcı olabiliriz beyefendi" diyen çocuğa benim telefonun bir üst modeli var mı diyerek 5S'imi gösterdim. Kışları kolumda görünmediği için Seiko, Momentus saatlerimi boynuma asıyorum falan filan. Biz imzasında telefon markası yazanlar böyle tipleriz işte.