• 29-12-2013, 01:12:20
    #10
    Üyeliği durduruldu
    sewakldawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10-15 güne düzelir, 1 ay içinde de eskisi gibi olur çıkık pek problem olmuyor.

    Arkadaşın kameranın önünden çekil demesi kötü niyetli olduğunun bir göstergesi. Kişiye yaptırımda bulunulmasını istiyorsan sağlam bir avukat bulmalı ve kameranın önünden çekil dediği detayını vermelisin. Omuz çıkığı ciddi bir darp olayıdır, hapis cezası bile aldırabilirsin. Çok geçmiş olsun.
    hocam apartmanın kamera kayıtlarını sildirmiş yönetici annemle telefonda şüpheli konuşmuş ilk başta annem gitmiş yöneticiye yüz yüze ilk görüşme olmuş kamera kayıtlarını veririm demiş telefon numaranızı bırakın demiş ; akşam ben sizi ararım demiş.

    akşam aramış abla sadece polislerin geldiği an var demiş.

    annem turkcell'den ses kayıtlarını istiyecek şüpheli konuışuyor çünki.

    ayrıca dışarıda yarın araştırma yapacam mobese varmı ve başka kameralar varmı die dışarıda zaten kendisi üstüme yürüdü..


    eğer kamera kayıtları silindiyse o apartmanın içindeki kamera süs olsun dieyemi oraya konuldu buda bir suç değilmidir ?

    ayrıca zaten dışarıda benim üstüme yürüdüğü anın görüntüsünü bulduğum an zaten herşeyi kanıtlanmış olur ben böyle düşünüyorum..

    savcıda dedi bu basit bir suç değil dedi adam yaralamadan dosyayı göndercem dedi mahkemeye ve dosyayada yazdırdı adam yaralama die.

    ayrıca burada yöneticide suç işliyor ve yöneticidende p.tesi günü şikayetci olacam. yeterki o dışarıdaki görüntüleri bulıyım..

    ve yöneticide suça teşkil ediyor delilleri yok ederek..

    annem demiş yöneticiye senle o sildiniz görüntüleri ama sende suça ortak oluyorsun demiş.


    ayrıca yöneticide ceza alırmı


    cuma günü ben ifade verdim savcıya kamera kayıtlarının alınmasını istedi int kafenin ve apartmanın int kafeci 4 gündür kameram bozuk demiş belkide korkduğu için demiş olabilir mahkemeyle felan uğaraşamam die.

    savcı ne zaman ister acaba kamera kayıtlarını

    zaten p.tesi günü tekrar savcının yanına gidecem yöneticidende şikayetci olacam..

    bu dışarının kamera kayıdını bulduğum an ben içerideki beni darp ettiği anın kamera kaydı yok yönetici ile silmiş kesin yani en yakın arkadaşı

    dış kamera kayıdı suçu kesinleştirirmi ?

    üstüme yürüyüşü ve araya giren arkadaşlarımın görüntüsü var dışarıda
  • 29-12-2013, 01:31:32
    #11
    bizler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam apartmanın kamera kayıtlarını sildirmiş yönetici annemle telefonda şüpheli konuşmuş ilk başta annem gitmiş yöneticiye yüz yüze ilk görüşme olmuş kamera kayıtlarını veririm demiş telefon numaranızı bırakın demiş ; akşam ben sizi ararım demiş.

    akşam aramış abla sadece polislerin geldiği an var demiş.

    annem turkcell'den ses kayıtlarını istiyecek şüpheli konuışuyor çünki.

    ayrıca dışarıda yarın araştırma yapacam mobese varmı ve başka kameralar varmı die dışarıda zaten kendisi üstüme yürüdü..


    eğer kamera kayıtları silindiyse o apartmanın içindeki kamera süs olsun dieyemi oraya konuldu buda bir suç değilmidir ?

    ayrıca zaten dışarıda benim üstüme yürüdüğü anın görüntüsünü bulduğum an zaten herşeyi kanıtlanmış olur ben böyle düşünüyorum..

    savcıda dedi bu basit bir suç değil dedi adam yaralamadan dosyayı göndercem dedi mahkemeye ve dosyayada yazdırdı adam yaralama die.

    ayrıca burada yöneticide suç işliyor ve yöneticidende p.tesi günü şikayetci olacam. yeterki o dışarıdaki görüntüleri bulıyım..

    ve yöneticide suça teşkil ediyor delilleri yok ederek..

    annem demiş yöneticiye senle o sildiniz görüntüleri ama sende suça ortak oluyorsun demiş.


    ayrıca yöneticide ceza alırmı


    cuma günü ben ifade verdim savcıya kamera kayıtlarının alınmasını istedi int kafenin ve apartmanın int kafeci 4 gündür kameram bozuk demiş belkide korkduğu için demiş olabilir mahkemeyle felan uğaraşamam die.

    savcı ne zaman ister acaba kamera kayıtlarını

    zaten p.tesi günü tekrar savcının yanına gidecem yöneticidende şikayetci olacam..

    bu dışarının kamera kayıdını bulduğum an ben içerideki beni darp ettiği anın kamera kaydı yok yönetici ile silmiş kesin yani en yakın arkadaşı

    dış kamera kayıdı suçu kesinleştirirmi ?

    üstüme yürüyüşü ve araya giren arkadaşlarımın görüntüsü var dışarıda

    Yöneticiye de suç duyurusunda bulunun hocam delilleri karartmaktan ceza alır. Görüntü olursa veya şahit işiniz kolaylaşır yoksa uzar gider.
  • 29-12-2013, 01:37:51
    #12
    Üyeliği durduruldu
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yöneticiye de suç duyurusunda bulunun hocam delilleri karartmaktan ceza alır. Görüntü olursa veya şahit işiniz kolaylaşır yoksa uzar gider.
    hocam dışarıdaki arkadaşlarıma pek fazla güvenmiyorum.

    ama yarın dışarıyı çeken kamera görüntüsünü bulursam son noktayı koyar diye düşünüyorum içerinin her ne kadar silinse bile..

    zaten o yönetici hakkında p.tesi bulunacağım suç duyurusunda
  • 29-12-2013, 01:50:54
    #13
    Sildiyse yönetici de ceza alır evet. Darp ettiği anın kamera görüntüsü olmasına gerek yok, sen mağdursan şikayetini dikkate alırlar hocam.
  • 29-12-2013, 09:18:45
    #14
    Üyeliği durduruldu
    sewakldawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sildiyse yönetici de ceza alır evet. Darp ettiği anın kamera görüntüsü olmasına gerek yok, sen mağdursan şikayetini dikkate alırlar hocam.
    eyvallah

    bakalım 2 side ceza alacak şimdi kamera kayıdı aramaya gidiyorum


    umarım bi kayıt bulurum
  • 29-12-2013, 10:27:02
    #15
    geçmiş olsun
  • 29-12-2013, 13:46:03
    #16
    Üyeliği durduruldu
    OnlySmoke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun
    tşk ederim allah razı olsun
  • 29-12-2013, 14:06:26
    #17
    Çıkık denilince benim aklıma Gökhan Zan geliyor.Adamın kolu çıkıyordu kenarda takıyorlar maça devam ediyordu İşin şakası tabi. Bence doktorların sözünü dinleyin.Farklı farklı doktorlara giderek önerilerini alın.Çoğunluğu ne diyorsa o yönde hareket edin.Ameliyat diyorlarsa ameliyat olun ki ilerde sıkıntı çıkarmasın.Geçmiş olsun.