arkdaşlar perşembe günü almış olduğum darp neticesinde sol omuzum çıktı
darp edene hiç birşey yapmadım kendisi hakeret ve küfür etti konuşacam seninle binaya gel dedi ve kameranın önünden çekil deyip bende çekilmiyeceğimi söyledikden sonra direk tekme salladı ve ilk tekmede benim omuzum çıktı.
neyse kısa ve lakin kendisinden şikayetci oldum ve savcıya gittim dün ifademi erkenden vermek için. 40 gün süresi var savcının çağırma süresi.
savcı adam yaralamadan dosyayı açtı.
savcı bunun suçu hafif değil dedi her ne kadarda hafif değil dese bile biliyoruz ülkemizde adalet pek işlemiyor adı var ama adaleti yok
hastane p.tesi ameliyat olabilirsin emardan sonra dediler..
bana sadece hastanede bir röntgen çekdiler. ( ilk gittiğim hastane ilgilenmedi pek darp raporu bile vermediler )
bende darp raporunu almak için 2.ci farklı hastaneye gittim ordan darp raporu aldım.
birde adli tıpa gönderilmedim olay günü ertesi günü savcı adli tıpa hemen gidiyorsun dedi ve ordanda darp raporu aldım
omzumuda yerine getirdiler ama rahat döndüremiyorum kolumu ve kolumu düz tutamıyorum çıkıcakmış gibi oluyor.
bugünde sargıları çıkardım ter kokuyorum die banyo yaptım çıkardıkdan sonra
kolum eski haline gelirmi arkadaşlar ve aramızda omzu çıkan oldumu hiç
bilgilendircek olanlara ÅŸimdiden tÅŸkler
saygılarımla
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:43:39 -->-> Daha önceki mesaj 13:51:58 --
omuzu çıkan yokmu hiç arkadaşlar
omuzu çıkan oldumu hiç aramızda
16
●1.222
- 28-12-2013, 20:29:29Benim omuz yalama devamli cikiyor oncelikle alci sakin aldirtma cikikdan ameliyat olmaz bunu not et dayimin kolu cikmis taktik diye alciya almislar suan kol yamuk tabi yillar once antalyada isen daimi gittigim cikikciya goturem seni
zaten yuz ustu yattiginda agri olan yerde biri elini bastirarak gezdirdiginde cikik kemikleri hissedersin ve tek yerde olmuyo omzunun boyma kadar cikik ola biliyor ve cidden kemik yerine oturunca rahatliyosun bicok kisiye sacma ve ilkel gibi gelir ama cikikci bulursan anlayan birini git goster cikik kirik gibi olmuyor kolunu hareket ettirince bi agri batma oluyor hangi tarafsa o kolu tam olarak yukari kqldiramiyon falan kotu bisi gecmis olsun
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi - 28-12-2013, 21:30:0110-15 güne düzelir, 1 ay içinde de eskisi gibi olur çıkık pek problem olmuyor.
Arkadaşın kameranın önünden çekil demesi kötü niyetli olduğunun bir göstergesi. Kişiye yaptırımda bulunulmasını istiyorsan sağlam bir avukat bulmalı ve kameranın önünden çekil dediği detayını vermelisin. Omuz çıkığı ciddi bir darp olayıdır, hapis cezası bile aldırabilirsin. Çok geçmiş olsun. - 28-12-2013, 21:52:59sewakldawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çıkık pek problem olmuyor
hocam dalgamı geçiyon o çıkık öle kaldığı sürece devam eder ve kemik o şekilde kanama falan flan olayları var istersen bi araştır öle yaz.
- 28-12-2013, 22:05:28Hocam, "öyle kaldığı sürece" elbette iyileşmezErdoganUrcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2013, 22:13:17bişi olamz düzelirdemişsinde ondan dedimsewakldawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çünki kaynama falan olup gidiyo
hastanede çıkıkdan anlamıyolar çünki büyük ihtimal arkdaşın sorunuda çözemediler.
- 28-12-2013, 22:45:57Devlet hastanesi çoğu şeyden anlamıyor ki hocamErdoganUrcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çürük dişimi çektirmeye gittiğim hastane yüzünden 3 ayda 2 sağlam dişim çekildi. Elbette çıkık yerine yerleştirilmezse yanlış kaynar ve felce kadar gidebilir. Gerekli tedavi uygulandığında pek sorun olmuyor demek istemiştim, kırık kadar kötü değil yani
- 28-12-2013, 22:56:53aynen hocamsewakldawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok ynalış analşılam olmuş orda sorun yok
zaten yuz ustu yattiginda agri olan yerde biri elini bastirarak gezdirdiginde cikik kemikleri hissedersin ve tek yerde olmuyo omzunun boyma kadar cikik ola biliyor ve cidden kemik yerine oturunca rahatliyosun bicok kisiye sacma ve ilkel gibi gelir ama cikikci bulursan anlayan birini git goster cikik kirik gibi olmuyor kolunu hareket ettirince bi agri batma oluyor hangi tarafsa o kolu tam olarak yukari kqldiramiyon falan kotu bisi gecmis olsun
hocam dalgamı geçiyon o çıkık öle kaldığı sürece devam eder ve kemik o şekilde kanama falan flan olayları var istersen bi araştır öle yaz.