• 28-12-2013, 15:43:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkdaşlar perşembe günü almış olduğum darp neticesinde sol omuzum çıktı

    darp edene hiç birşey yapmadım kendisi hakeret ve küfür etti konuşacam seninle binaya gel dedi ve kameranın önünden çekil deyip bende çekilmiyeceğimi söyledikden sonra direk tekme salladı ve ilk tekmede benim omuzum çıktı.

    neyse kısa ve lakin kendisinden şikayetci oldum ve savcıya gittim dün ifademi erkenden vermek için. 40 gün süresi var savcının çağırma süresi.

    savcı adam yaralamadan dosyayı açtı.

    savcı bunun suçu hafif değil dedi her ne kadarda hafif değil dese bile biliyoruz ülkemizde adalet pek işlemiyor adı var ama adaleti yok


    hastane p.tesi ameliyat olabilirsin emardan sonra dediler..


    bana sadece hastanede bir röntgen çekdiler. ( ilk gittiğim hastane ilgilenmedi pek darp raporu bile vermediler )

    bende darp raporunu almak için 2.ci farklı hastaneye gittim ordan darp raporu aldım.

    birde adli tıpa gönderilmedim olay günü ertesi günü savcı adli tıpa hemen gidiyorsun dedi ve ordanda darp raporu aldım

    omzumuda yerine getirdiler ama rahat döndüremiyorum kolumu ve kolumu düz tutamıyorum çıkıcakmış gibi oluyor.

    bugünde sargıları çıkardım ter kokuyorum die banyo yaptım çıkardıkdan sonra

    kolum eski haline gelirmi arkadaşlar ve aramızda omzu çıkan oldumu hiç

    bilgilendircek olanlara ÅŸimdiden tÅŸkler

    saygılarımla

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:43:39 -->-> Daha önceki mesaj 13:51:58 --

    omuzu çıkan yokmu hiç arkadaşlar
  • 28-12-2013, 20:02:45
    #2
    Bir tane kız arkadaşımın omzunu çıkarmıştım, yanlışlıkla. Ameliyat olmadan düzeldi. Sargı ile dolandı galiba uzun bir süre.
  • 28-12-2013, 20:29:29
    #3
    Benim omuz yalama devamli cikiyor oncelikle alci sakin aldirtma cikikdan ameliyat olmaz bunu not et dayimin kolu cikmis taktik diye alciya almislar suan kol yamuk tabi yillar once antalyada isen daimi gittigim cikikciya goturem seni zaten yuz ustu yattiginda agri olan yerde biri elini bastirarak gezdirdiginde cikik kemikleri hissedersin ve tek yerde olmuyo omzunun boyma kadar cikik ola biliyor ve cidden kemik yerine oturunca rahatliyosun bicok kisiye sacma ve ilkel gibi gelir ama cikikci bulursan anlayan birini git goster cikik kirik gibi olmuyor kolunu hareket ettirince bi agri batma oluyor hangi tarafsa o kolu tam olarak yukari kqldiramiyon falan kotu bisi gecmis olsun

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 28-12-2013, 21:30:01
    #4
    10-15 güne düzelir, 1 ay içinde de eskisi gibi olur çıkık pek problem olmuyor.

    Arkadaşın kameranın önünden çekil demesi kötü niyetli olduğunun bir göstergesi. Kişiye yaptırımda bulunulmasını istiyorsan sağlam bir avukat bulmalı ve kameranın önünden çekil dediği detayını vermelisin. Omuz çıkığı ciddi bir darp olayıdır, hapis cezası bile aldırabilirsin. Çok geçmiş olsun.
  • 28-12-2013, 21:52:59
    #5
    sewakldawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10-15 güne düzelir, 1 ay içinde de eskisi gibi olur çıkık pek problem olmuyor.

    Arkadaşın kameranın önünden çekil demesi kötü niyetli olduğunun bir göstergesi. Kişiye yaptırımda bulunulmasını istiyorsan sağlam bir avukat bulmalı ve kameranın önünden çekil dediği detayını vermelisin. Omuz çıkığı ciddi bir darp olayıdır, hapis cezası bile aldırabilirsin. Çok geçmiş olsun.

    çıkık pek problem olmuyor hocam dalgamı geçiyon o çıkık öle kaldığı sürece devam eder ve kemik o şekilde kanama falan flan olayları var istersen bi araştır öle yaz.
  • 28-12-2013, 22:05:28
    #6
    ErdoganUrcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çıkık pek problem olmuyor hocam dalgamı geçiyon o çıkık öle kaldığı sürece devam eder ve kemik o şekilde kanama falan flan olayları var istersen bi araştır öle yaz.
    Hocam, "öyle kaldığı sürece" elbette iyileşmez
  • 28-12-2013, 22:13:17
    #7
    sewakldawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, "öyle kaldığı sürece" elbette iyileşmez
    bişi olamz düzelirdemişsinde ondan dedim çünki kaynama falan olup gidiyo hastanede çıkıkdan anlamıyolar çünki büyük ihtimal arkdaşın sorunuda çözemediler.
  • 28-12-2013, 22:45:57
    #8
    ErdoganUrcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bişi olamz düzelirdemişsinde ondan dedim çünki kaynama falan olup gidiyo hastanede çıkıkdan anlamıyolar çünki büyük ihtimal arkdaşın sorunuda çözemediler.
    Devlet hastanesi çoğu şeyden anlamıyor ki hocam Çürük dişimi çektirmeye gittiğim hastane yüzünden 3 ayda 2 sağlam dişim çekildi. Elbette çıkık yerine yerleştirilmezse yanlış kaynar ve felce kadar gidebilir. Gerekli tedavi uygulandığında pek sorun olmuyor demek istemiştim, kırık kadar kötü değil yani
  • 28-12-2013, 22:56:53
    #9
    sewakldawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet hastanesi çoğu şeyden anlamıyor ki hocam Çürük dişimi çektirmeye gittiğim hastane yüzünden 3 ayda 2 sağlam dişim çekildi. Elbette çıkık yerine yerleştirilmezse yanlış kaynar ve felce kadar gidebilir. Gerekli tedavi uygulandığında pek sorun olmuyor demek istemiştim, kırık kadar kötü değil yani
    aynen hocam yok ynalış analşılam olmuş orda sorun yok