ErdoganUrcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bişi olamz düzelirdemişsinde ondan dedim çünki kaynama falan olup gidiyo hastanede çıkıkdan anlamıyolar çünki büyük ihtimal arkdaşın sorunuda çözemediler.
Devlet hastanesi çoğu şeyden anlamıyor ki hocam Çürük dişimi çektirmeye gittiğim hastane yüzünden 3 ayda 2 sağlam dişim çekildi. Elbette çıkık yerine yerleştirilmezse yanlış kaynar ve felce kadar gidebilir. Gerekli tedavi uygulandığında pek sorun olmuyor demek istemiştim, kırık kadar kötü değil yani