Konu
omuzu çıkan oldumu hiç aramızda
29-12-2013, 01:50:54
#13
sewakldawk
Sildiyse yönetici de ceza alır evet. Darp ettiği anın kamera görüntüsü olmasına gerek yok, sen mağdursan şikayetini dikkate alırlar hocam.