syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yöneticiye de suç duyurusunda bulunun hocam delilleri karartmaktan ceza alır. Görüntü olursa veya şahit işiniz kolaylaşır yoksa uzar gider.
hocam dışarıdaki arkadaşlarıma pek fazla güvenmiyorum.

ama yarın dışarıyı çeken kamera görüntüsünü bulursam son noktayı koyar diye düşünüyorum içerinin her ne kadar silinse bile..

zaten o yönetici hakkında p.tesi bulunacağım suç duyurusunda