Çıkık denilince benim aklıma Gökhan Zan geliyor.Adamın kolu çıkıyordu kenarda takıyorlar maça devam ediyordu

İşin şakası tabi. Bence doktorların sözünü dinleyin.Farklı farklı doktorlara giderek önerilerini alın.Çoğunluğu ne diyorsa o yönde hareket edin.Ameliyat diyorlarsa ameliyat olun ki ilerde sıkıntı çıkarmasın.Geçmiş olsun.