sewakldawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sildiyse yönetici de ceza alır evet. Darp ettiği anın kamera görüntüsü olmasına gerek yok, sen mağdursan şikayetini dikkate alırlar hocam.
eyvallah

bakalım 2 side ceza alacak şimdi kamera kayıdı aramaya gidiyorum


umarım bi kayıt bulurum