Twitter'i aktif olarak kullananlar içeri :)
37
●1.888
- 08-11-2013, 15:48:37İkisinin de Allah ...ZaLim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi başlarını yesinler onlar.
Minorphobia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTakipteyimFZaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBöyle 20k takip eden ve 50k takipçisi olanlarda samimi gelmiyor bana nedense. Ben daha kişisel olsun istiyorum affınıza sığınarakSteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2013, 15:59:39Daha fazla kişisel olamaz dıalihanca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2013, 16:12:42
- 08-11-2013, 18:34:28aGeneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMerciKorkakHerif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yaklaşık 3 yıldır farklı hesaplarla olmak üzere kullanıyorum, benim mantığım az olsun, öz olsunSteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:34:28 -->-> Daha önceki mesaj 18:33:24 --
Hoşgeldiniz hocamiLLeqaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi başlarını yesinler onlar.