Konu
Twitter'i aktif olarak kullananlar içeri :)
08-11-2013, 16:12:42
#14
SteyLeR
alihanca adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Böyle 20k takip eden ve 50k takipçisi olanlarda samimi gelmiyor bana nedense. Ben daha kişisel olsun istiyorum affınıza sığınarak
yeni kullanmaya başlamışsınız ondandır