Twitter'i aktif olarak kullananlar içeri :) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Twitter'i aktif olarak kullananlar içeri :)
37
●
1.888
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Twitter'i aktif olarak kullananlar içeri :)
1
2
3
4
5
08-11-2013, 20:33:49
#19
burakolcay
Takip edip mention atarsanız R10'dan felanca diye seve seve takip ederim
http://twitter.com/burakolcy
08-11-2013, 20:41:39
#20
alihanca
clubmember adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@sevkiyakut
Hocam çok depresifsiniz yahuu
burakolcay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Takip edip mention atarsanız R10'dan felanca diye seve seve takip ederim
http://twitter.com/burakolcy
08-11-2013, 20:56:01
#21
clubmember
alihanca adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam çok depresifsiniz yahuu
https://twitter.com/sevkiyakut
biraz öyleyim
08-11-2013, 20:58:23
#22
alihanca
clubmember adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://twitter.com/sevkiyakut
biraz öyleyim
Takiptesiniz
08-11-2013, 21:04:45
#23
zacoo
https://twitter.com/UgurcanGursen
08-11-2013, 21:23:51
#24
alihanca
zacoo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://twitter.com/UgurcanGursen
08-11-2013, 21:32:02
#25
Antocio
@HasanHuseyinLif
08-11-2013, 21:34:20
#26
alihanca
Antocio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@HasanHuseyinLif
Çok aktif değilsiniz sanki hocam
08-11-2013, 21:35:07
#27
Antocio
alihanca adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok aktif değilsiniz sanki hocam
aslında aktifimde kaldırdım tumblr - twitter - facebook bağlıydı tumblr'de gizliyim fotoğraflardan falan
yeniden başlıyorum bayağı tweet vardı 2-3k retweer alanlar vardı
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler