Twitter'i aktif olarak kullananlar içeri :) - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Twitter'i aktif olarak kullananlar içeri :)
37
●
1.888
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Twitter'i aktif olarak kullananlar içeri :)
1
2
3
4
5
08-11-2013, 21:38:35
#28
alihanca
Antocio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aslında aktifimde kaldırdım tumblr - twitter - facebook bağlıydı tumblr'de gizliyim fotoğraflardan falan
yeniden başlıyorum bayağı tweet vardı 2-3k retweer alanlar vardı
Güzel Tweetler bekliyoruz o zaman takiptesiniz hocam
09-11-2013, 01:14:14
#29
goksel
Bu da benimki
https://twitter.com/gokselozardali
09-11-2013, 03:03:49
#30
alihanca
goksel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu da benimki
https://twitter.com/gokselozardali
Takiptesiniz
09-11-2013, 05:09:15
#31
Zahit
Bilmiyorum ne kadar ilginiz var, kişisel yazmıyorum genelde; mizahi, tarihi, komik ve siyasi yazmaya çalışıyorum.
Takip:
http://goo.gl/bIenya
09-11-2013, 16:04:59
#32
aGeneL
Takip edenleri geri takip ettim.
09-11-2013, 22:35:10
#33
alihanca
Diğer arkadaşlar içinde iyi oldu bu konu
Benim gibi canı sıkılan varsa yararlanır
10-11-2013, 01:28:06
#34
nesly
Üyeliği durduruldu
@delinindunyasi da benim
ama takip edince haber verin ki ben de döneyim
10-11-2013, 01:36:31
#35
alihanca
nesly adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@delinindunyasi da benim
ama takip edince haber verin ki ben de döneyim
Renkli deli gömleği nasılmış merak ettim
Takiptesiniz
10-11-2013, 03:07:10
#36
YasinGNC
Geri takip edebilirim
twitter.com/yasingencnet
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler