Twitter'i aktif olarak kullananlar içeri :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Twitter'i aktif olarak kullananlar içeri :)
37
●
1.888
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Twitter'i aktif olarak kullananlar içeri :)
1
2
3
4
5
08-11-2013, 00:33:06
#1
alihanca
Böyle yeni kişileri takip etmek isterim
isteyen arkadaşlar kullanıcı adlarını yazarsa sevinirim
08-11-2013, 00:45:32
#2
mcy
Konunun yeri yanlış sanki
08-11-2013, 01:08:40
#3
alihanca
mcy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konunun yeri yanlış sanki
Takılma hocam böyle şeylere
Yanlışsa değiştirir mod arkadaşlar. Report ettim.
08-11-2013, 01:15:20
#4
musevvid
Kullanıcı adım La ilahe illAllah kelimesinin ünsüz harfleri. Takip edince haber verirseniz geri takip yaparım.
08-11-2013, 01:18:45
#5
alihanca
musevvid adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kullanıcı adım La ilahe illAllah kelimesinin ünsüz harfleri. Takip edince haber verirseniz geri takip yaparım.
Aslında böyle profillerden haz almıyorum ama yenilik iyidir
Takiptesiniz hocam.
08-11-2013, 02:09:46
#6
ZaLim
melih gökçek ve ahmet hakan ı takip et yeter
08-11-2013, 09:35:11
#7
Minorphobia
alihanca adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Böyle yeni kişileri takip etmek isterim
isteyen arkadaşlar kullanıcı adlarını yazarsa sevinirim
@eylmz01 al hocam
08-11-2013, 12:00:21
#8
FZaman
@FZamannn takipleşelim
08-11-2013, 14:06:46
#9
selcuksepetci
Benide takip edebilirsin
https://twitter.com/selcuksepetci
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler