Konu
Twitter'i aktif olarak kullananlar içeri :)
08-11-2013, 20:41:39
#20
alihanca
clubmember adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@sevkiyakut
Hocam çok depresifsiniz yahuu
burakolcay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Takip edip mention atarsanız R10'dan felanca diye seve seve takip ederim
http://twitter.com/burakolcy