Konu
Twitter'i aktif olarak kullananlar içeri :)
08-11-2013, 15:59:39
#12
selcuksepetci
alihanca adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Böyle 20k takip eden ve 50k takipçisi olanlarda samimi gelmiyor bana nedense. Ben daha kişisel olsun istiyorum affınıza sığınarak
Daha fazla kişisel olamaz dı