Merci
yeni kullanmaya başlamışsınız ondandır
Yaklaşık 3 yıldır farklı hesaplarla olmak üzere kullanıyorum, benim mantığım az olsun, öz olsun

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:34:28 -->-> Daha önceki mesaj 18:33:24 --
Hoşgeldiniz hocam