• 06-11-2013, 20:01:17
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Saçlarımı yıkıyorum mesela iyice duruluyorum o zaman istediğim şekle girmiyor saç vax ile falan. Anca 1-2 gün sonra istediğim şekle geliyor saç o gün de tekrar yıkanıyorum zaten bozuluyo

    Saçlarımın biraz yağlı olması lazım galiba şekil verebilmem için yıkadıktan sonra veremiyorum istediğim şekli çözümü falan var mı bunun bazıları da yıkadıktan sonra müthiş şekil veriyor mesela.
  • 06-11-2013, 20:05:42
    #2
    Malesef öyle yıkamayıncada kökler hava almıyor ve dökülüyor

    Ben fönle yapıyorum sadece fön
  • 06-11-2013, 20:10:52
    #3
    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef öyle yıkamayıncada kökler hava almıyor ve dökülüyor

    Ben fönle yapıyorum sadece fön
    Hocam fönle de tutmuyor saçım önler uzun olduğu için. 2 gün sonra muhteşem şekle giriyor ama yıkanıyorum zaten ben en geç 2 günde bir. Yıkadıktan sonra hafif yağlı kalsa saçım sorun geçecek gibi sanki var mı çaresi
  • 06-11-2013, 20:11:05
    #4
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    O problem bende de var. Saçlar biraz yağlansın, istediğim gibi şekle giriyor. Ama öylede gezilmiyor tabi.
  • 06-11-2013, 20:13:55
    #5
    ahh ahh benimde saçlarım banyo yaptıktan sonra 3-4 saat içinde yağlanıyor aşırı yağlanmadan dolayıda deli gibi dökülüyor
  • 06-11-2013, 20:18:18
    #6
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçlarımı yıkıyorum mesela iyice duruluyorum o zaman istediğim şekle girmiyor saç vax ile falan. Anca 1-2 gün sonra istediğim şekle geliyor saç o gün de tekrar yıkanıyorum zaten bozuluyo

    Saçlarımın biraz yağlı olması lazım galiba şekil verebilmem için yıkadıktan sonra veremiyorum istediğim şekli çözümü falan var mı bunun bazıları da yıkadıktan sonra müthiş şekil veriyor mesela.
    Benimde yanlar kısa üstler uzun. Yıkadıktan sonra yapıyorum saçları %70 iyi yatıyorum gece, sabah kalkıyorum saçlar %100 füze niye böyle oluyo acaba
  • 06-11-2013, 20:52:18
    #7
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fönle de tutmuyor saçım önler uzun olduğu için. 2 gün sonra muhteşem şekle giriyor ama yıkanıyorum zaten ben en geç 2 günde bir. Yıkadıktan sonra hafif yağlı kalsa saçım sorun geçecek gibi sanki var mı çaresi

    Knk ozaman, ceviz yağı var sürücen herşekile giriyo
  • 06-11-2013, 21:03:54
    #8
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde yanlar kısa üstler uzun. Yıkadıktan sonra yapıyorum saçları %70 iyi yatıyorum gece, sabah kalkıyorum saçlar %100 füze niye böyle oluyo acaba
    Aynen hocam benim de yanlar makine önler uzun ben de gece yıkayıp şekil verip öyle yatıyorum sabah daha güzel oluyor akşamkinden. Fasülye mi bu arkadaş bekletmek lazım ya
  • 06-11-2013, 21:24:39
    #9
    Saçların sağlamlığı ve dökülmemesi için Sebamed şampuanı kullanmanızı öneririm. Aynı zamanda saçlarınıza şekil vermek içinde yıkamadan sonra oldukça başarılı.