Saçlarımı yıkıyorum mesela iyice duruluyorum o zaman istediğim şekle girmiyor saç vax ile falan. Anca 1-2 gün sonra istediğim şekle geliyor saç o gün de tekrar yıkanıyorum zaten bozuluyo
Saçlarımın biraz yağlı olması lazım galiba şekil verebilmem için yıkadıktan sonra veremiyorum istediğim şekli çözümü falan var mı bunun bazıları da yıkadıktan sonra müthiş şekil veriyor mesela.
Malesef öyle yıkamayıncada kökler hava almıyor ve dökülüyor
Ben fönle yapıyorum sadece fön
Hocam fönle de tutmuyor saçım önler uzun olduğu için. 2 gün sonra muhteşem şekle giriyor ama yıkanıyorum zaten ben en geç 2 günde bir. Yıkadıktan sonra hafif yağlı kalsa saçım sorun geçecek gibi sanki var mı çaresi
Saçlarımı yıkıyorum mesela iyice duruluyorum o zaman istediğim şekle girmiyor saç vax ile falan. Anca 1-2 gün sonra istediğim şekle geliyor saç o gün de tekrar yıkanıyorum zaten bozuluyo
Saçlarımın biraz yağlı olması lazım galiba şekil verebilmem için yıkadıktan sonra veremiyorum istediğim şekli çözümü falan var mı bunun bazıları da yıkadıktan sonra müthiş şekil veriyor mesela.
Benimde yanlar kısa üstler uzun. Yıkadıktan sonra yapıyorum saçları %70 iyi yatıyorum gece, sabah kalkıyorum saçlar %100 füze niye böyle oluyo acaba
Hocam fönle de tutmuyor saçım önler uzun olduğu için. 2 gün sonra muhteşem şekle giriyor ama yıkanıyorum zaten ben en geç 2 günde bir. Yıkadıktan sonra hafif yağlı kalsa saçım sorun geçecek gibi sanki var mı çaresi
Knk ozaman, ceviz yağı var sürücen herşekile giriyo
Benimde yanlar kısa üstler uzun. Yıkadıktan sonra yapıyorum saçları %70 iyi yatıyorum gece, sabah kalkıyorum saçlar %100 füze niye böyle oluyo acaba
Aynen hocam benim de yanlar makine önler uzun ben de gece yıkayıp şekil verip öyle yatıyorum sabah daha güzel oluyor akşamkinden. Fasülye mi bu arkadaş bekletmek lazım ya
Saçların sağlamlığı ve dökülmemesi için Sebamed şampuanı kullanmanızı öneririm. Aynı zamanda saçlarınıza şekil vermek içinde yıkamadan sonra oldukça başarılı.