Malesef öyle yıkamayıncada kökler hava almıyor ve dökülüyor
Ben fönle yapıyorum sadece fön
Hocam fönle de tutmuyor saçım önler uzun olduğu için. 2 gün sonra muhteşem şekle giriyor ama yıkanıyorum zaten ben en geç 2 günde bir. Yıkadıktan sonra hafif yağlı kalsa saçım sorun geçecek gibi sanki var mı çaresi